קריירה ולימודים

כוכבת פאודה חושפת סודות מהסדרה: "לא כולם יודעים אבל זה אמיתי"

מירב שירום, שכיכבה בעונה החדשה של פאודה, חושפת סודות מסקרנים במיוחד מאחורי הקלעים של הסדרה ומודה: "תהיה עונה חמישית. אני מקווה מאוד שאקח בה חלק ושלא אאכזב את הצופים"
מערכת ice | 
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)

העונה הרביעית של פאודה הייתה אחת הטובות, המותחות והמתקדמות ביותר מאז עלתה הסדרה לשידור ב-YES, ולאחר מכן אף נמכרה לענקית הסטרימינג נטפליקס, כשהיא גורפת מחמאות מקצה אל קצה בכל רחבי העולם. 

מי שכיכבה בעונה האחרונה של הסדרה היא השחקנית המצוינת, מירב שירום, שהתראיינה היום (ראשון) ל"ישראל היום" על רקע העלייה לאוויר של הסדרה "שקשוקה" בכאן חינוכית בה היא מככבת גם כן.
 


מירב שירום סיפרה על על התגובות שקיבלה לעונה האחרונה: "אחרי שהסדרה עלתה לנטפליקס יצא לי להיות בפריז, בקפריסין ובבלגרד. זה מדהים שמזהים אותי ברחובות שם ובשדות התעופה. לא דמיינתי שזה כזה מטורף. אני רואה את זה גם באינסטגרם, עם אלפי הודעות ביום. אנשים ממדינות ערביות פונים אלי. זה מרגש ויפה".

שירום המשיכה וחשפה פרטים מסקרנים במיוחד על צילומי הסדרה: "לא כולם יודעים שבמציאות יש 'דנות' אמיתיות. כתחקיר ל'פאודה' הלכתי למתקן מאובטח, פגשתי אותן ושאבתי מהן השראה".
ואיך אפשר לא לשאול על העונה החמישית במספר של הסדרה האהובה והאם היא תצא לדרך? "בכנס בבלגרד שהוזמנו אליו בגלל 'פאודה' ישבנו בפאנל עם המפיקה, ליאת בנאסולי. הציקו לה בשאלה הזאת, ובסוף היא אמרה שכן. אני מקווה מאוד שאקח בה חלק ושלא אאכזב את הצופים", הודתה שירום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה