קריירה ולימודים

הסוף לראיונות העבודה? שיתוף הפעולה החדש של אולג'ובס נחשף

שיתוף פעולה מסקרן בין אולג'ובס, פלטפורמת חיפוש העבודה, וסטארטאפ קנדיטק. במסגרת שיתוף הפעולה ניתן יהיה לאבחן בצורה יותר מדויקת ומהירה עובדים
מערכת ice | 
אולג'ובס וקנדיטק (צילום אולג'ובס וקנדיטק)
אולג'ובס, פלטפורמת חיפוש העבודה הגדולה והמובילה בישראל, מודיעה על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ Canditech. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר למעסיקים לקצר את התהליכים, לאפשר אבחון מדויק של עובדים, להנגיש מבחנים ומשימות לביצוע לעובדים בכל פלטפורמה ועוד.
המערכת שפיתחה Canditech מאפשרת לחברות לייצר ראיונות וידאו ומבחני סימולציה מותאמים אישית המדמים כל תפקיד בארגון, מתפקידי פיתוח ודאטה ועד שירות לקוחות, מכירות וכל מה שביניהם. מכיוון שהמבחנים נבדקים באופן אוטומטי ומראים למנהלים איך המועמד יעשה את התפקיד עוד לפני שהוא מקבל אותו, המערכת עוזרת לגייס מועמדים חזקים יותר ומהר יותר תוך הפחתה משמעותית של הסיכוי לגיוס כושל (ויקר), ובכך מייעלת את תהליכי הגיוס וחוסכת זמן ומשאבים רבים. בנוסף, קנדיטק פיתחה בוט מתקדם שמתקשר עם המועמדים בוואטסאפ לאורך התהליך, מרגע הגשת המועמדות ועד לחתימה על החוזה, מה שמגדיל משמעותית את אחוזי המענה מהמועמדים.

ענר קורן, מנהל פיתוח עסקי באולג'ובס, ציין: "שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר למעסיקים ולמועמדים לגייס ולהתגייס בצורה טובה ומהירה יותר. לחסוך זמן על התהליך ולאפשר לשני הצדדים להגיע לגיוס האופטימלי ביותר. מצידם של דורשי העבודה, הדרך מאפשרת להגיע ליותר משרות ולהתמודד באופן שווה. ולמעסיקים לחסוך זמן בתהליך ובגיוס עובד לא מתאים וגם כאן, להיחשף לעובדים רבים יותר שלא פעם היו מסוננים בשלב קורות החיים".
ניר דברת, מייסד שותף בקנדיטק, הוסיף: "שיתוף הפעולה עם אולג'ובס, מאפשר לנו לקחת את ההצלחה והניסיון שצברנו בעבודה עם החברות הגדולות בעולם ולתרגם אותו, תרתי משמע, לשוק המקומי עם מבחנים בעברית וצוותי תמיכה בעברית ללקוחות ולמועמדים. בכך, אנחנו מאפשרים ללקוחות של אולג'ובס להיחשף לטכנולוגיות ולשיטות המתקדמות ביותר למיון והערכת מועמדים, ולחסוך ולייעל משמעותית את תהליכי הגיוס תוך הגעה ליעדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה