קריירה ולימודים

דודו פארוק חוזר ובגדול: לא תאמינו עם מי חתם על חוזה

אורי קומאי, הידוע בכינויו דודו פארוק, שנעלם בשנים האחרונות אחרי שעורר לא מעט פרובוקציות, עושה קאמבק אחרי שחתם על חוזה חדש ומפתיע במיוחד עם הסוכן רוברטו בן שושן
מערכת ice | 
דודו פארוק (צילום אורי טאוב)
אורי קומאי, הידוע בכינויו דודו פארוק, הוא אחד מהאנשים הפרובוקטיביים והשנויים במחלוקת בישראל. אחרי תקופה בה ירד לצללים, ב"מאקו" פורסם אתמול (שלישי) לראשונה כי פארוק חוזר ובענק וחתם על חוזה חדש עם הסוכן רוברטו בן שושן, שמייצג זמרים גדולים מאוד כמו נועה קירל, אודיה, אושר כהן, ספיר סבן ועוד רבים וטובים.
כזכור, קומאי נעלם בשנים האחרונות אחרי שחטף קיתונות של ביקורת על השירים הפרובוקטיביים שלו. השיר האחרון אותו הוציא קומאי היה בחודש דצמבר האחרון. השיר, שנקרא "בן אל", נכתב על המשבר הקשה ביחסים בין בן אל תבורי לסטטיק, ובו הביע קומאי תמיכה בבן אל.
לפני שהוציא את השיר האחרון, פארוק קידם אותו לא מעט, ואף שיתף צילום מסך של השאלה מתבורי הצעיר: "מה עם השיר שלי?". בשלב מסוים פארוק אפילו שינה את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה של כוכב הפופ שנטש למיאמי. אגב, באחת מהשורות בשיר נכתב "את החוקים שלי רוברטו לא קבע לי". כעת, שלושה חודשים אחרי, נדמה כי רוברטו אכן בדרך לקבוע לו לפחות את חלק מהחוקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה