קריירה ולימודים

החברה הישראלית הזאת מודיעה על סבב גיוס חסר תקדים

החברה הישראלית, Hexa הודיעה כי סגרה סבב גיוס A בסך כ-20.5 מיליון דולר מהמשקיעים point 72 ventures, Samurai Incubate, Sarona Partners ו-HTC
מערכת ice | 
גיוס עובדים (צילום freepik)
החברה הישראלית, Hexa, אשר פיתחה פלטפורמת הדמיה וניהול נכסים בתלת-ממד, הודיעה כי סגרה סבב גיוס A בסך כ- 20.5 מיליון דולר מהמשקיעים point 72 ventures, Samurai Incubate, Sarona Partners, ו- HTC.
הטכנולוגיה של Hexa משתמשת בתמונות דו-ממדיות קיימות ו- AI במטרה להפוך מוצרים כמו רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה ואופנה לדיגיטליים למודל תלת-ממדי. את התאום הדיגיטלי שנוצר, ניתן לשלב באתרי האינטרנט השונים, רשתות חברתיות וביישומי AR. כמו כן, המודלים הם אינטראקטיביים.
יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Hexa ציין כי: "אנחנו משוכנעים שתוכן בתלת-ממד יהיה בלב ענף הקמעונאות, בין אם מדובר בקניות אונליין או אופליין, על כן חשוב לייצר את המודלים קלים לשימוש, זולים ומהירים, כדי להחזיר את ההשקעה. שיטות ישנות ליצירת נכסים באמצעות פוטגרמטריה או סריקות לידאר (LiDAR) הן יותר יקרות ופחות מדויקות". 
יהונתן קלארק, סמנכ"ל הטכנולוגיה ומייסד שותף ב-Hexa: "לקחת ספריית מוצרים, להמיר אותה לתלת-ממד, לבדוק ולפרוס אותה זו משימה אדירה. עם זאת, טיפלנו ב״נקודות הכאב״ עם פתרון מהיר הניתן להרחבה לבעיה מאוד ספציפית שכל מי שמוכר משהו במטאוורס עומד להיתקל בה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה