קריירה ולימודים

ג'סטין ביבר שוב מבטל סבב הופעות: מצבו הבריאותי מחמיר?

ג'סטין ביבר, שדחה את סבב ההופעות שאמור היה להתקיים החודש, ביטל סופית את סבב ההופעות הקרוב, זאת ככל הנראה בעקבות מצבו הבריאותי
מערכת ice |  1
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
ג'סטין ביבר, הזמר הקנדי המצליח, חשף לאחרונה כי הוא סובל לקה בתסמונת רמזי-האנט, שגרמה לשיתוק בצד אחד של פניו ובעצם מונעת ממנו להופיע, לפיכך דחה את סבב ההופעות שתוכנן, כשגם ההופעה של ביבר בישראל נדחתה.
היום (רביעי) נודע כי דווקא ביום הולדתו ה-29, הכוכב  מבטל (ולא דוחה) את שארית סיבוב ההופעות, סיבוב שנועד לקדם את אלבום האולפן השישי שלו, Justice. ין ההופעות שמבוטלות בזו אחר זו ברחבי אירופה, בארה"ב ובאוסטרליה, ניתן למצוא הופעות שעד כה הוגדרו כדחויות בלבד - כך שבהחלט מדובר בתפנית.
בנוסף לשמועות והדיווחים על ביטול סבב ההופעות, ליד כל מועדי ההופעות בעמוד מכירת הכרטיסים הרשמי של הסיבוב באתר Ticketmaster מתנוססת כעת המילה Canceled, ואילו כל תאריכי ההופעות של הסיבוב באתר הרשמי של ג'סטין, ביניהם גם מועדים שחלפו, הוסרו לגמרי. 
במקביל דווח כי רוכשי כרטיסים להופעה באצטדיון O2 שבלונדון קיבלו מייל ובו נכתב כי המופע בוטל והחזר כספי יועבר לחשבונם בימים הקרובים. אף שביבר עצמו או אנשיו טרם שחררו הודעה רשמית אודות הביטולים, סביר להניח שהם קשורים למצבו הבריאותי של הזמר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה: זה כאילו עוד נפגע חיסונים שרצה תו ירוק?
    קארמה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה : אין קשר.
    סגור