קריירה ולימודים

שביתה חדשה בדרך? אלו הנפגעים שמתכננים למחות

משרד האוצר הפר את הסכמי הפעימה השנייה של רפורמת שכר העובדות הסוציאליות: בימים הקרובים יערכו העו״סים עיצומים והפגנות ברחבי הארץ, ובשלב הבא שביתה כללית בכל השירותים החברתיים
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, shutterstock, Magma Images)
איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים מודיע היום (ראשון) כי משרד האוצר מפר את כל התחייבויותיו לפעימה שנייה ברפורמת שכר העובדים והסואציליים בעלות של 200 מיליון שקלים בשנה בסך הכל.
ביולי 2020, לאחר שביתת העו״סים, נחתמה רפורמת ״הישג״ להעלאת שכר העובדות הסוציאליות. בעקבות מגיפת הקורונה הוסכם לבצע את הרפורמה בשתי פעימות, 200 מיליון שקלים החל מחודש יולי 2021, והעלאת נוספת של 200 מיליון שקלים עם פתיחת הסכמי השכר במשק.

היום (ראשון) כבר עודכנו העובדות הסוציאליות כי אין בכוונת משרד האוצר לממש את מחויבותו לפעימה השנייה. בימים הקרובים יערכו עיצומים והפגנות ברחבי הארץ, שיגיעו אף להשבתה מלאה של השירותים החברתיים עד למימוש מלא של ההסכמים.
יו״ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים עו״ס ענבל חרמוני, מסרה לקראת הצעדים שיינקטו: ״משרד האוצר וממשלת ישראל כולה הפרה ומחקה את תוספת השכר שנחתמה וסוכמה עימנו. ציבור העו״סיות לא יעבור על כך לסדר היום, ובימים הקרובים נשבש את כלל השירותים החברתיים ברחבי הארץ עד להשבתה מלאה והפגנות ברחבי הארץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה