קריירה ולימודים

ההורים ימנעו את שביתת מורים? "להוציא את הילדים ממשחקי הכוחות"

אחרי שמנכ"ל משרד החינוך, אסף צלאל, פנה ליו"ר הארגון, רן ארז, בבקשה לצמצם את היקף השביתה, גם ההורים מצטרפים: "הנהגת ההורים הארצית מתנגדת בתוקף לפגיעה הגורפת בילדים באמצעות נשק השביתה, המבטל למידה, בחינות, פעילויות חוץ בית ספריות וחיי חברה סדירים"
מערכת ice | 
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
בדרך לפיצוץ? לאחר שביום חמישי התקיימה שביתה במערכת החינוך, בארגון המורים הודיעו על המשך העיצומים בתחילת השבוע. בעקבות הודעה זו פנה מנכ"ל משרד החינוך, אסף צלאל, הערב (שבת) ליו"ר הארגון רן ארז בבקשה לצמצם את היקף השביתה ולא לבטל טיולים, כך פורסם ברשת 13. אלא, שההורים ממש לא אוהבים את המהלך.
הנהגת ההורים הארצית מסרה: "הנהגת ההורים הארצית מתנגדת בתוקף לפגיעה הגורפת בילדים באמצעות נשק השביתה, המבטל למידה, בחינות, פעילויות חוץ בית ספריות וחיי חברה סדירים. אנו קוראים לארגון המורים להוציא את הילדים ממשחקי הכוחות מול משרד האוצר ומשרד החינוך".

עוד נמסר: "כפי שנהגנו בעבר, אנחנו נכונים לסייע ככל שניתן על מנת לדון בצמצום הפערים בין הצדדים על מנת להביא לכדי הסכם מכבד שיסיר דאגה מתמדת מליבו של ציבור המורים היקר המופקד על חינוך ילדינו.
"מבקש ממך לצמצם את ממדי השביתה, ובמיוחד לאפשר את קיומם של הטיולים השנתיים לתלמידי כיתות יב'", כתב צלאל במכתב לארגון המורים. "משרד החינוך ואני באופן אישי, שותפים אמיתיים וכנים לצורך בהעלאת שכר המורים. כידוע לך, אנו פועלים במרץ לקידום הנושא, ואף רואים התקדמות בהקשר בעת האחרונה".
 
בארגון המורים דורשים תוספת של 30% בשכר לכלל המורים בחינוך העל יסודי. "הצעד הראשון במאבק הנו הנחייה למורים שלא לקיים שום פעילות עם תלמידים מחוץ לכותלי בית הספר החל מיום ראשון הקרוב. הדבר כולל: אי מתן ציונים, אי יציאה לפעילויות כלשהן מחוץ לכותלי בית הספר כגון: טיולים, מסעות, הצגות, תחרויות, תיאטראות ועוד", נמסר מארגון המורים.
יו"ר הארגון, רן ארז, טען: "משרד האוצר מחריב את החינוך העל יסודי והגיש הצעה מבזה שפוגעת במורים ובתלמידים. כנראה שאצלם הגרוש חשוב יותר מאיכות החינוך. לא נאפשר זאת. אנו מחדשים את המאבק ונחריף אותו עד לכדי שביתה כללית, מורי העל יסודי אינם הפקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה