קריירה ולימודים

לאור השסע בעם: מדריכי "תגלית" יכירו לחניכים אתגרי החברה בישראל

ברוח התקופה: מדריכי פרויקט "תגלית" יעברו הדרכה מטעם ארגון "גשר" להכרת חלקי העם השונים ואתגרי החברה הישראלית. מנכ"ל "גשר" אילן גאל-דור: "אנחנו פועלים לייצר חיבורים והידברות"
מערכת ice | 
הדרכת מדריכי תגלית (צילום נעה תדמור)
לאור הפילוג בחברה הישראלית על רקע הרפורמה המשפטית, החליטו בפרויקט "תגלית" כי יש להכיר לחניכי וחניכות הפרויקט לא רק את ההיבטים הגאוגרפיים וההיסטוריים של ישראל - אלא גם את האתגרים הנוכחיים עמם מתמודדת החברה במדינה, והדרכים לחיבור בין הקהילות השונות והגוונים השונים בתוכה.
לצורך כך חבר פרויקט "תגלית" לארגון "גשר", הפועל למעלה מ-50 שנה למען חיבור וחיזוק הקשר בין חלקי העם השונים, ומדריכי "תגלית" ילמדו על הקונפליקטים והאתגרים השונים עמם מתמודדת החברה בישראל.

השבוע התקיימה בהר הרצל שבירושלים ההכשרה הראשונה של מדריכי "תגלית". מנכ"ל ארגון "גשר", אילן גאל-דור: "התקופה הסוערת בה אנו מצויים דורשת מכל אחת ואחד מאיתנו לעשות ככל אשר לאל ידו, על מנת לחבר בין המגזרים והחלקים השונים במדינת ישראל. אנחנו פועלים לייצר חיבורים והידברות בבתי הספר, בתיכונים, בצה"ל, במשטרת ישראל, וכעת גם בקרב יהודי העולם.
"שיתוף הפעולה עם מדריכי ומדריכות 'תגלית' הוא בעל חשיבות אסטרטגית לעם ישראל, אשר יסייע ביצירת שגרירים יהודים ברחבי העולם, שיוכלו לדבר במונחי אחדות, הן בישראל והן בקהילות אליהן הם משתייכים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה