קריירה ולימודים

11 שנים אחרי מותה: מופע המחווה לוויטני יוסטון נוחת לראשונה בישראל

11 שנה אחרי מותה של הזמרת האגדית, ויטני יוסטון, מופע המחווה הבינלאומי עטור השבחים לזמרת מגיע  לראשונה לישראל, בכיכובה של הזמרת ההולנדית, גלניס גרייס. מכירת הכרטיסים כבר החלה
מערכת ice | 
וויטני יוסטון (צילום האתר הרשמי של וויטני יוסטון)
11 שנה אחרי מותה של הזמרת האגדית, ויטני יוסטון, מופע המחווה הבינלאומי עטור השבחים לזמרת מגיע לישראל. את המופע מובילה הזמרת ההולנדית המצוינת, גלניס גרייס, בעלת יכולות קוליות אדירות עוצרות נשימה. כזכור, לפני כחודשיים יצא לאקרנים הסרט "ויטני Wanna Dance with Somebody". על סיפור חייה של הזמרת האייקונית.
גלניס גרייס, נולדה באמסטרדם לאם הולנדית ואב מהאיים הקריביים, היא החלה את מסעה המוזיקלי כשהייתה בת 6. כעבור חמש שנים ביצעה דואט עם חוליו איגלסיאס במהלך סיבוב הופעות שלו בהולנד. ב-1994 הגיעה למקום הראשון בתחרות ההולנדית היוקרתית Dutch Soundmixshow בזכות ביצוע מרגש לשיר One Moment in Time של יוסטון. את הפריצה העולמית עשתה ב-2005 כשנבחרה לייצג את הולנד בתחרות האירוויזיון שנערכה בקייב.
עבור לניס גרייס מדובר בביקור הראשון בישראל. גרייס מסרה: "אני מתרגשת ומחכה להופעה שלי בישראל בחודש מאי, סיפרו לי שהקהל הישראלי אוהב ומפרגן, אתם ידועים בקבלת הפנים החמה שלכם, אני מבטיחה לתת את ההופעה הטובה ביותר". מכירת הכרטיסים לקהל הרחב החלה אתמול (רביעי). מחירי הכרטיסים: החל מ-249 שקל עד 489 שקל (בהתאם למקום הישיבה).
גלניס גרייס (G Note B.V)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה