קריירה ולימודים

מהפכת האנגלית מגיעה לכיתות: זה ההסכם החדש של משרד החינוך

חברת הלן דורון קונקט חתמה על הסכם חדש עם משרד החינוך ותחל בפיילוט של שלוש שנים בבתי ספר ברחבי הארץ. במסגרת ההסכם החברה תעניק לתלמידים הצעירים שיעורי אנגלית מקוונים בשעות בית הספר
מערכת ice | 
לימודי אנגלית (צילום freepik, פלאש 90)
חברת הלן דורון קונקט מודיעה היום (ב') על חתימת הסכם חדש עם משרד החינוך במסגרתו החברה תבצע פיילוט של 3 שנים בכיתות א'-ב'. התלמידים הצעירים יקבלו שיעורי אונליין באנגלית מטעם החברה בשעות הלימודים. הפיילוט יתחיל כבר בחודש ב-20 בתי ספר ברחבי הארץ במתכונת של שעה בשבוע.
בשנה הבאה הפיילוט עתיד להתרחב לכ-50 בתי ספר והשווי המוערך של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים. החברה פועלת מעל לשלושה עשורים בתחום לימודי האנגלית בארץ ובעולם.
לדברי עודד אילן, מנכ"ל הלן דורון קונקט, מסר: "אנו מברכים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם משרד החינוך. לאחר עבודה מאומצת שבה עמדנו בכל הסטנדרטים הנדרשים ואף מעבר, אנו כבר לא יכולים לחכות לשיעור האונליין הראשון בבתי הספר. ברצוני להודות לחטיבת החדשנות הטכנולוגית במשרד החינוך ולד"ר ציונה לוי, מנהלת אגף השפות במשרד החינוך, על האמון".
הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת קבוצת הלן דורון, מסרה: "אני שמחה ונרגשת על חתימת ההסכם בין הלן דורון קונקט לבין משרד החינוך. זוהי זכות גדולה להמשיך ולהעניק לילדי ישראל נקודת פתיחה טובה יותר לחייהם הבוגרים באמצעות המתודולוגיה שלנו ללימודי השפה האנגלית. החזון שלנו כחברה הינו להעניק את החינוך הטוב ביותר שניתן באמצעות תכנים חינוכיים ומהנים במיוחד, המפתחים וממצים את מלוא הפוטנציאל הנפשי, הרגשי וגם הפיזי אצל ילדים. שיתוף הפעולה המוצלח בין החברה לבין משרד החינוך ממשיך להתרחב גם לתחומי האונליין וזהו צעד גדול נוסף בדרך להשגת המטרה - צמצום הפערים ברמת האנגלית של התלמידים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה