קריירה ולימודים

יהודה לוי בווידוי חושפני: "רוצה אישה וילדים, לא שולל פונדקאות"

יהודה לוי דיבר לרגל הסדרה בכיכובו "גוף שלישי", שעוסקת בפונדקאות, וחשף: "אני עדיין רוצה משפחה וילדים ומאמין שזה יקרה לי. אני מבין שיש הרבה צורות ודרכים להביא ילדים, אני עדיין מסורתי. אבל אין לדעת לאן החיים ייקחו אותי"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
יהודה לוי הוא ללא כל צל של ספק אחד מהרווקים המבוקשים ביותר במדינת ישראל, זאת לאחר הגירושים שלו מהדוגמנית שלומית מלכה לפני מספר חודשים, כאשר מאז, לוי עדיין כאמור רווק.
לוי הגיע להשקה של הסדרה החדשה שתעלה היום (שני) לאוויר בקשת 12 - "גוף שלישי", בכיכובו של לוי, רותם סלע, ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן. הסדרה עצמה עוסקת בנושא הפונדקאות, ועל כך לוי גם מדבר.
בראיון שערך ל"וואלה! סלבס", חשף יהודה לוי, השחקן בן ה-43, את הבדידות בחייו ואת הרצון להביא ילדים לעולם: "אני עדיין רוצה משפחה וילדים ומאמין שזה יקרה לי, אבל בזמן שלי. יש אנשים שזה קורה להם בגיל יותר מאוחר".
בהמשך, לוי דיבר על נושא הפונדקאות, וחשף כי הוא ממש לא ממהר לפנות לאלטרנטיבות, אלא להביא בעצמו ילד לעולם: "אני עוד מאמין בגישה הרומנטית, אבל אני לא שולל כלום. אני מבין שיש הרבה צורות ודרכים להביא ילדים, אני עדיין מסורתי. אבל אין לדעת לאן החיים ייקחו אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה