קריירה ולימודים

מענקים באלפי שקלים ושדרוג השכר: אלו העובדים שעומדים להרוויח

הנהלת תעשיות אבן וסיד מקבוצת רדימיקס ונציגות עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש שרלוונטי לכ-400 עובדות ועובדים, ועיקרו מתן תוספת שכר בגובה 5.3% לשעת עבודה לכלל העובדים, ממשכורת חודש ינואר
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
הסכם קיבוצי חדש נחתם בין ההסתדרות, הנהלת תעשיות אבן וסיד מקבוצת רדימיקס ונציגות עובדי החברה. ההסכם רלוונטי לכ-400 עובדות ועובדים, ועיקרו מתן תוספת שכר בגובה 5.3% לשעת עבודה לכלל העובדים, ממשכורת חודש ינואר.
בנוסף, העובדים יקבלו מענק רווחים של 10% על הפעילות והתוצאות החיוביות של החברה בשנת 2022. במשא ומתן על ההסכם היו שותפים: יו"ר איגוד עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל; מנהל חטיבה באיגוד, מאור נפתלי; ויו"ר הוועד הארצי של תעשיות אבן וסיד, דוד פרסי.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "ההסכם מביא עמו בשורה משמחת לעובדים. אני מודה לשותפים ביצירת ההסכם, וליו"ר איגוד עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל".
יו"ר איגוד עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל, אמר: "נמשיך ללוות את עובדי האיגוד ולפעול ליצירת הסכמים שיטיבו עמם. אני מודה לנציגות עובדי החברה ולהנהלה, על שיתוף הפעולה. תודה ליו"ר ההסתדרות, בר-דוד, על גיבוי מלא".
יו"ר הוועד הארצי של תעשיות אבן וסיד, דוד פרסי, הודה אף הוא לצדדים השותפים ביצירת ההסכם, והוסיף: "שיתוף פעולה בין ההנהלה להסתדרות מביא לתוצאות גבוהות לרווחת העובד, בד בבד עם רווחיות לחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה