קריירה ולימודים

שולחים אותם הביתה: פדקס יפטרו כ-10% מהדרג הניהולי

ענקית המשלוחים פדקס ממשיכה בתהליכי ההתייעלות אותם החלו בחודשים האחרונים והיום (רביעי) מדווחים כי כ-10% מכוח האדם בדרג הניהולי בחברה יסיים את תפקידו
מערכת ice | 
מניות פדקס (צילום shutterstock, unsplash)
פדקס הודיעה היום (רביעי) על פיטוריהם של כ-10% מכוח האדם בדרג הניהולי בחברה וזאת כחלק ממאמץ נרחב להפחתת עלויות ובכך צמצום כוח האדם בענקית המשלוחים יגיע לכ-12,000 עובדים מאז יוני, כך מסרה דוברת החברה.
החברה מתכננת לאחד כמה צוותים ותפקידים בנוסף לצמצום מספר העובדים, חלק מהמאמץ להפוך ל"ארגון יעיל וזריז יותר", כך הסביר המנכ"ל ראג' סוברמניאם במזכר לעובדים. השינויים יתאימו את גודל הרשת לדרישת הלקוחות, מסר.
"תהליך זה הוא קריטי כדי להבטיח שנישאר תחרותיים בסביבה המשתנה במהירות, והוא דורש כמה החלטות קשות", כתב סוברמניאם אם במזכר.
מאז שנכנס לתפקיד המנכ"ל והחליף את המייסד פרד סמית' ביוני, חשף סוברמניאם קיצוצים של 3.7 מיליארד דולר בהוצאות לשנת הכספים הזו בתגובה לירידה מהירה בביקוש לחבילות. השלבים כוללים חופשות עובדים, קיצוץ טיסות מטען וחניה של כמה מטוסים.
בספטמבר הודיעה פדקס על שורה של צעדי התייעלות, כולל הקפאת גיוסי עובדים, סגירת 90 משרדים באזורי פעילות שונים, קרקוע של חלק ממטוסי התובלה ואף צמצום פעילות קרקע בימי ראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה