קריירה ולימודים

איך נכנסים לתפקיד נחשק בהייטק? אלעד משיקה קורס מפתחי קומרס קלאוד

הקורס החדש בן 300 שעות, יכשיר כ-15 אנשי פיתוח להיות מומחי Commerce Cloud. המשתתפים בקורס הם בעלי רקע טכנולוגי, או מועמדים שביקשו לעבור הסבה מקצועית לאור הגידול המשמעותי בשוק הקומרס
מערכת ice |  1
עובדים (צילום shutterstock)
אלעד מערכות משיקה קורס ראשון מסוגו להכשרת מומחי Commerce Cloud, פתרון סיילספורס למסחר B2C ו-B2B בשת"פ עם סיילספורס. Commerce Cloud הינה פלטפורמת מסחר מרובת יכולות, מבוססת ענן, המאפשרת למותגים ועסקים ליצור חוויות קנייה חדשניות, אינטליגנטיות ואחידות בכל הערוצים - נייד, מדיה חברתית, אונליין וחנות פיזית.
Commerce Cloud מסייעת לעסקים להשיק את מוצריהם במהירות רבה יותר, ותומכת בצמיחה מהירה של הארגון על ידי מתן יכולות להגעה מהירה ואפקטיבית למגוון רחב של לקוחות הקצה. הטכנולוגיה עוזרת לעסקים ליצור חוויות לקוח חדשניות שמניעות המרות ומעוררות נאמנות למותג.
עוזי יערי מנהל חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות: "קיים מחסור של ידע ואנשי פיתוח בתחום ה-Commerce Cloud בארץ. כתוצאה מכך, חברות רבות לא יכולות לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהרחיב את יכולות הקומרס הנדרשות להן על מנת להתמודד עם אתגרי השוק ולממש צמיחה עסקית. פעילות הקומרס שלנו היא הגדולה בישראל (ע"פ (STKI וכמובילי שוק בחרנו להוביל יוזמה עצמאית ולמלא את הצורך האדיר שנוצר באמצעות תוכנית ייחודית שבנינו בשיתוף עם סיילספורס. בוגרי התוכנית ישתלבו בשוק העבודה של תחום הקומרס בישראל ובעזרת הידע וההכשרה שרכשו בקורס יצעידו חברות רבות קדימה להצלחה".
מחקר של IDC מגלה כי עד שנת 2026 ייווצרו למשק הישראלי 22,400 משרות חדשות באמצעות סיילספורס, שותפיה ולקוחותיה. כמו כן, מהמחקר עולה כי סיילספורס תייצר 9.3 מיליון מקומות עבודה חדשים ו-1.6 טריליון דולר בהכנסות חדשות ברחבי העולם עד 2026.
"עבור סיילספורס, לא מספיק ליצור טכנולוגיה והזדמנויות חדשות; עלינו לסלול מסלולים למשרות החדשות הללו", אומר נעם עזרא, סמנכ"ל מכירות אזורי לפתרונות B2B & B2C בסיילספורס ישראל. "השיתוף פעולה עם אלעד מערכות מאפשר לנו להעצים אנשים עם הכלים הדרושים להם כדי לבנות קריירות, חברות וקהילות דינאמיות עם סיילספורס ולהצליח בכוח העבודה העתידי".
הקורס החדש בן 300 שעות, יכשיר כ-15 אנשי פיתוח להיות מומחי Commerce Cloud. המשתתפים בקורס הם בעלי רקע טכנולוגי, או מועמדים שביקשו לעבור הסבה מקצועית לאור הגידול המשמעותי בשוק הקומרס. המפתחים יקבלו כלים לבניית ראייה אסטרטגית שתאפשר להם להבין את הצרכים העסקיים של הלקוחות. זאת, על מנת לסייע בפיתוח מענה כולל לפרויקטים מורכבים וגדולים של הלקוחות באסטרטגית השיווק והחדירה לשווקים חדשים. בסיכום הקורס יעברו המפתחים מבחן של חברת אלעד מערכות ומבחני הסמכה רשמיים של חברת סיילספורס. אלו מתוכם שיעברו בהצלחה את שני המבחנים המסכמים, יקבלו תעודת הסמכה אשר תאפשר להם לעבוד כמפתחי סיילספורס קלאוד בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חטיבה פח שאוכלת את עובדיה (ל"ת)
    יצחק 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור