קריירה ולימודים

חברת הסייבר הישראלית החליטה: הבונוסים יחולקו לפי גובה הרווחים

צעד מהפכני בדרך לשימור עובדים? סמפריס מכריזה על הטבה רבעונית חדשה לעובדיה שתינתן לפי גובהן של הכנסות החברה

מערכת ice | 
עובדי סמפריס (צילום יח"צ)
חברת הסייבר סמפריס (Semperis) השיקה תכנית בונוסים חדשה לכלל עובדיה בפריסה גלובלית. להטבה, שתוענק על בסיס רבעוני, יהיה קשר ישיר להצלחת החברה. 
חברת הסייבר הישראלית המתמחה בהגנה, גיבוי ושחזור של זהויות ארגוניות, הודיעה כי תאמץ שיטת מענקים חדשה לטובת עובדי החברה במחלקות השונות. לפי שיטה זו – יהיה קשר ישיר בין הכנסותיה של החברה לאחוז הבונוס שממנו ייהנו העובדים ללא תקרת מקסימום.
לדברי מתן ליברמן, ממייסדי החברה ומנהל הפיתוח העסקי והסניף הישראלי: "כולנו באותה סירה וכולנו קריטיים בהצלחת החברה, ויכולתה להמשיך ולהוביל את השוק. אנשי המכירות אמנם נמצאים בחזית – בתחנה הסופית, אך יש עורף שלם של עובדים שהביאו לבשלות העסקה, ומגיע להם לקבל הן את ההכרה והן את התגמול הכספי הנלווה".

"התכנית גורמת לכולם לדעת שהם חלק ממשהו גדול יותר – הצלחה משותפת. זה מעלה את תחושת ההזדהות והשייכות לחברה, ונותן בוסט של מוטיבציה, ללא קשר לוותק או לבכירות", מסכם ליברמן את השפעתה של התכנית. בימים בהם חברות רבות עסוקות בניסיונות שימור עובדים, האם סמפריס הצליחה לפצח לפחות חלק מנוסחת הקסם?
היוזמה נכנסה לתוקף בחודש יולי 22 והבונוס ניתן בדיעבד לכל העובדים – גם עבור המחצית הראשונה של השנה. 
סטארט-אפ הסייבר הישראלי סמפריס עבר לאחרונה לבניין פז-2 (בניין סמסונג לשעבר) ברמת גן, שיחליף את שמו ל"בית Semperis" החדש.
מעבר למשרדים החדשים נעשה כחלק מהתרחבות כוח האדם בחברה, שצמחה ביותר מפי ארבע בכוח האדם בתקופת הקורונה והשלימה לא מזמן סבב גיוס של למעלה מ-200 מיליון דולר.
המשרד החדש משתרע על פני שטח שגודלו כ-4,000 מ"ר והוא תופס 4 קומות וגג, המשקיף על הים מצד אחד ומתחם הבורסה שברמת גן בצד השני – זאת כאמור לאור צמיחתה של החברה, שעד כה פעלה במשרדים בגודל 1,200 מ"ר במגדל משה אביב. הבחירה במיקום המרכזי ועל גבול תל אביב, נבעה מתוך שיקולי גדילה, נגישות ונוחות לעובדים, כאשר המעבר למשרדים החדשים קיצר את המרחק לתחנת רכבת סבידור-מרכז, הסמוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה