קריירה ולימודים

מיזם אטלס ג'וניור למצוינות יוצא לדרך

מיזם אטלס ג'וניור יוצא לדרך מתוך מטרה לקדם מצוינות ויזמות בקרב צעירים מוכשרים מהפריפריה. במפגש הראשון התארח ד"ר מייקל קאופמן 
מערכת ice | 
מייקל קאופמן והילדים (צילום עודד קרני)
אתמול (ראשון), מרכז איין ראנד ופרס אטלס קידם מפגש ראשון של מיזם אטלס ג'וניור. מטרת המיזם הוא קידום מצוינות ויזמות בקרב צעירים מוכשרים מהפריפריה ולהפגישם עם יזמים, אנשים פורצי דרך בתחומם, חברת הייטק מובילות בישראל ומהעולם.
המפגש הראשון במסגרת המיזם התקיים בין ד"ר מייקל קאופמן ותלמידים מהמרכז למחוננים ומצטיינים באשקלון בשיתוף פעולה עם אלינה לוסטוב – המנהלת והמייסדת של המרכז.

המרכז למחוננים נותן מענה ל-1000 תלמידים מחוננים ומצטיינים מכיתה ג' ועד יב', מאשקלון והסביבה, ועובד עם מוסדות אקדמיים שונים בארץ ובחו"ל ומוביל תכניות ייחודיות, בהן תכנית אטלס ג'וניור.
במפגש של התלמידים עם ד"ר קאופמן שייסד וניהל את חברת קריופארם הנסחרת  בנאסד"ק ואחראי על פיתוח מספר תרופות לסרטן שאושרו על ידי ה-FDA ונמכרות במעל למיליארד דולר בשנה, אמר לתלמידי המרכז, כי: "אל תסמכו על מה שכולם אומרים לכם כל הזמן, תנסו למצוא לאמת את הדברים, לחקור ולבדוק".
עוד הוסיף: "במשך שנים האמנו שקפה זה רע. אחרי ניסויים הגענו למסקנה שקפה הוא טוב לא פחות, אם לא יותר, מתרופה להורדת כולסטרול, אז תשתו קפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה