קריירה ולימודים

נעמי לבוב נחשפת בזוגיות חדשה: לא תאמינו עם מי היא יוצאת

נעמי לבוב, גרושתו של יוסי מרשק, החלה לצאת עם לא אחר מאשר עומר עציון, שמככב לצידה בסדרה "בלאדי מורי", שם השניים משחקים בתפקיד אקסים
מערכת ice |  2
צילום אורית פניני
נעמי לבוב חווה את אחת מהתקופות הטובות בקריירה שלה. השחקנית המצליחה מככבת בימים אלו על המסכים של כולנו אחרי שנבחרה לפרזנטורית של "טורנדו" במקומה של רותם סלע, כשהיא גם משחקת תפקיד ראשי בסדרה "בלאדי מורי", שם היא מגלמת את מורי.
היום (שלישי) כתב התרבות של "ישראל היום", ערן סוויסה, פרסם לראשונה ידיעה מרעישה במיוחד לפיה לבוב, שבתפקידה מורי בסדרה "בלאדי מורי" היא מככבת לצידו של עומר עציון, נמצאת בזוגיות חדשה עם השחקן, זאת לאחר שהשניים אף נראו צמודים במיוחד בבר בתל אביב.
לבוב ועציון הכירו כאמור על סט הצילומים של הסדרה "בלאדי מורי", שם היא שיחקה בתפקיד מרצה לקולנוע והא שיחק בתפקיד מנהל בר, כשהשניים הינם זוג אקסים בסדרה, שלא יציבים בכלל ודי מתוסבכים.
כידוע, לבוב הייתה נשואה לשחקן יוסי מרשק, להם יש שני ילדים משותפים. בתם הראשונה דניאלה הגיחה לאוויר העולם בזמן שהשניים היו נשואים, אך לאחר שהתגרשו הם החליטו במהלך אמיץ במיוחד להביא את ילדם השני לעולם, זאת בידיעה שהם ממשיכים לחיות בנפרד אך כן רוצים ילדים נוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תיקון - היא ומרשק מעולם לא נישאו (ל"ת)
    ח 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    נעמי לבוב מקסימה אמיתית! השחקנית הישראלית הטובה מכולן
    שיר 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ביי פאר. שה' יברך אותה.
    סגור