קריירה ולימודים

העצמה נשית: התוכנית לקידום המנהיגות הנשית בישראכרט זכתה בתחרות המצוינות

 הפרס על התוכנית החלוצית לקידום המנהיגות הנשית בישראכרט, הוענק בכנס המצוינות השנתי של ארגון משאבי האנוש בישראל שהתקיים בכפר סבא
מערכת ice | 
לימור שאקו (צילום מיכה לובטון)
ישראכרט זכתה במקום הראשון בתחרות המצוינות של ארגון משאבי אנוש בישראל לשנת 2022. הפרס על התוכנית החלוצית לקידום המנהיגות הנשית בישראכרט, הוענק אתמול (ראשון) בכנס המצוינות השנתי של ארגון משאבי האנוש בישראל שהתקיים בכפר סבא. התוכנית פורצת הדרך עם רוח גבית מיו"ר ישראכרט, תמר יסעור, הובלה ע"י סמנכ"ל משאבי לימור שאקו וליווי חברות ההנהלה, קמה כחלק מהשינוי המקיף שעוברת החברה, מתוך מטרה לחזק את שדרת מנהלות העתיד בישראכרט ולהבטיח את כינונה של המנהיגות הנשית העתידית של הארגון. התוכנית הותאמה לעולם העבודה החדש עם כלים מעשיים, מחקריים ומבוססי מודלים. מדובר במהלך ראשון ומשמעותי ששם את כובד המשקל על קידום נשים לתפקידי הובלה, זאת באמצעות פיתוח ומיקוד טאלנטיות מבטיחות מקרב הנשים בארגון.
מנחת התוכנית הייחודית היא ורד רמון ריבלין, עיתונאית כלכלית ועורכת ליידי גלובס במשך למעלה מעשור, בעלת רקע עשיר בפסיכולוגיה ומנהל עסקים. כמו כן רמון ריבלין ייסדה את פורום המנהיגות הנשית של ישראל, במסגרתו מתכנסות עשרות מנכ"ליות בכירות, וכן מנחה את פודקאסט "המשפיעות" ברדיו תל אביב.
לדברי רמון ריבלין: "מדובר במהלך ראשון במשק שבו חברה מובילה שמה את מלוא כובד משקלה על קידום נשים לתפקידי הובלה במטרה שיובילו את השינוי בחברה, זאת באמצעות תהליכי עומק מובנים ששמים את הזרקור על כל אחת באופן אישי ובמקביל על הקבוצה. לא יכול להיות שוויון אמיתי אם נשים לא נמצאות בשולחן מקבלי ההחלטות. שולחן שממנו הן הודרו שנים, ואת זה התוכנית באה לשנות".
לימור שאקו, סמנכ"לית משאבי אנוש בישראכרט, אמרה כי "התכנית נולדה במטרה לתת למשתתפות כלים אמיתיים להתמודדות יום יומית מבוססת חזון אישי. אנו גאים בזכייה כחברה בעלת ייצוג נשי מרשים בתפקידי מפתח, ומקווים שרוח התוכנית תגיע לחברות נוספות במשק על מנת לפתח פעילויות שמקדמות הובלה נשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה