קריירה ולימודים

אביבית בר זוהר בסערה חדשה: "אלך להתלונן במשטרה"

אביבית בר זוהר זועמת אחרי שגילתה כי סוחרי סמים עושים שימוש בשם שלה כדי לשווק את המוצרים שהם מוכרים. בר זוהר נכנסה עמם לעימות: "בדיוק עכשיו מכינה את התביעה נגדכם על פרסום בשמי מכירת סמים. אתם תשלמו את המחיר. יש לי סוללה של עורכי דין"
מערכת ice |  6
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר עמדה במוקד של סערה אחת או שתיים בחייה וכבר הפסיקה להתרגש על כל דבר שאומרים או חושבים עליה. אבל אל הסערה החדשה, שבר זוהר עומדת במוקד שלה, היא כבר לא יכולה הייתה להישאר אדישה.
בר זוהר פרסמה אתמול (שלישי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי סוחרי סמים עושים שימוש ציני בשם שלה כדי למכור סמים. בהודעה שמופצת נכתב: "ברוכים הבאים לעולם הסמים. אביבית בר זוהר, אצלי תוכלו לקבל את כל סוגי הסמים", לסיום נכתב: "אוהבת אתכם, אביבית בר זוהר".
בר זוהר כתבה על גבי הסטורי: "זה השם ישמור, אנשים מטורפים, אבל אני כבר מגלה מי עשה את זה וגם פתח עמוד עם השם שלי ואני אלך להתלונן במשטרה. אז אם במקרה אתה רואה את הסטורי הזה תתכונןןן".
בהמשך, שלחה בר זוהר הודעה לאותו המספר בו היא כתבה: "היי חמודים בדיוק עכשיו מכינה את התביעה נגדכם על פרסום בשמי מכירת סמים הטלפון שלכם כבר אותר אז אתם מוזמנים להחליף סים כמה שתרצו, אנחנו במדינת חוק ואתם תצטרכו לשלם את המחיר וכמו שאתם רואים אני פונה אליכם מהטלפון האישי שלי אז תמכרו את הסמים המזעזעים שלכם תחת שם אחר אבל איתי לא כדאי לכם להתעסק כי אני אלחם בכם עד הסוף האם הייתי מספיק ברורה ?".
מאותו המספר הגיבו לבר זוהר כי "סליחה חיים שלי, אני מוחק. את אלופה ומספר 1". בר זוהר הגיבה "תמחקו מיד כל דבר שקשור אליי אני מלווה בסוללה של עורכי דין אני לא אוותר לכם". הם הגיבו לבר זוהר כי "לא היה פה שום דבר שלא היה צריך להיות אני מבקש ממך ממש מחילה". בר זוהר הגיבה: "באמת? את זה תגידו למשטרה כי יש להם הכל. בהצלחה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעניין רק לאיזה ניתוח היא טסה לחול בשבילו (ל"ת)
    עידו 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    בוטוקס זה סמים? (ל"ת)
    נקי 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    עת לסוף
    ישראלי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בירושלים יסדתי את המדינה הנאצופסישטית וסופה של המדינה הישראלית השפויה ותוך 10----20 שנה סופה הפיזית של מה שהיה מדינת ישראל.
    סגור
  • 3.
    כנראה שאביבית לא שמעה שאין משטרה כאן
    בה 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכן אפשר לעשות כל מה שרוצים כולל מה שעשו לה
    סגור
  • 2.
    לא משנה (ל"ת)
    אני 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אביבית עם מי את מתעסקת .סוחרי סמים ואת עוד מעיזה להתלונ
    דודו ערס סלם 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טיפשה
    סגור