קריירה ולימודים

בשורה לאימהות: כנס התפתחות מקצועית לנשים בחופשת לידה

"כהורה מתחום הטכנולוגיה שנמצאת בחופשת לידה חיפשתי ללמוד ולהתפתח בתחומים מקצועיים וגיליתי שהאפשרויות מוגבלות, הן מבחינת השעות של המפגשים והן מבחינת המיקום. לכן החלטתי להרים את הכפפה ובשיתוף פעולה עם ארניקס יצרנו אירוע מיוחד שאירח אמהות בחופשת לידה יחד עם התינוקות לבוקר של התפתחות מקצועית", אמרה רוני שיינמן, מנהלת צוות פיתוח בחברת ארניקס
מערכת ice | 
Mom Tech (צילום רז זוארץ)
ארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, קיימה בשבוע שעבר מיטאפ מיוחד - 2022 Mom-Tech שעסק בתוכנה, מוצר וכל מה שביניהם. המיטאפ הותאם במיוחד לאמהות שנמצאות בחופשת לידה עם הרצאות קצרות וחלל גדול שמותאם לאירוח גם של התינוקות. היוזמה למיטאפ הגיעה מרוני שיינמן, מנהלת צוות פיתוח בארניקס אשר נמצאת בחופשת לידה. במיטאפ השתתפו נגה אלוני, מנהלת מוצר הבנקאות בארניקס, אשר דיברה על איך להתאים מוצר קיים לשוק יעד חדש וחנה אילני מהנדסת תוכנה ב-Meta, ששיתפה תובנות לגבי שימוש בדאטה בהחלטות מוצר.
"כהורה מתחום הטכנולוגיה שנמצאת בחופשת לידה חיפשתי ללמוד ולהתפתח בתחומים מקצועיים וגיליתי שהאפשרויות מוגבלות, הן מבחינת השעות של המפגשים והן מבחינת המיקום. לכן החלטתי להרים את הכפפה ובשיתוף פעולה עם ארניקס יצרנו אירוע מיוחד שאירח אמהות בחופשת לידה יחד עם התינוקות לבוקר של התפתחות מקצועית", אמרה רוני שיינמן.
"בארניקס העובדות והעובדים נמצאים במרכז ואנחנו משקיעים רבות בהתפתחות האישית והמקצועית של כל אחד ואחת. ההצעה של רוני לקיים מיטאפ מקצועי ממוקד ומותאם לאימהות בחופשת לידה היתה חשובה מאוד מבחינתנו, ואנו כבר מתכננים את המפגש הבא. חשוב לנו לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים עם העובדים ולתת מענה לרעיונות שעולים ולצרכים המשתנים לאורך כל מסלול הקריירה" אמרה אורנה בלדרמן, סמנכ"לית משאבי אנוש בארניקס.
ארניקס הינה אחת החברות המובילות בתעשיית הפינטק העולמי, ומובילה את חזון הפרסונליזציה בעולמות הביטוח והבנקים. החברה פיתחה פלטפורמת ענן (SaaS) מבוססת AI עם יכולות ניתוח פורצות דרך המחוללת מהפכה צרכנית בעולמות הביטוח והבנקאות: פרסונליזציה בזמן אמת המתאימה ללקוחות מוצרים פיננסיים (פוליסות ביטוח, הלוואות, וכו') ברמת התאמה חסרת תקדים - המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון, במגוון רחב של נקודות מגע (אתר, אפליקציה, סוכן ביטוח, פקיד בנק ועוד). כל זאת באמצעות פלטפורמה המשתלבת עם מערכות הליבה של חברת הביטוח או הבנק בצורה יעילה וחלקה, תוך מתן מענה מקיף לכל צרכי הרגולציה הנדרשים להם.
ארניקס הטביעה את חותמה בשוק העולמי, ובשנה האחרונה סיפקו חברות הביטוח והבנקים ללקוחותיהם מיליארדי הצעות מחיר לשירותים ומוצרים באמצעות המערכות של ארניקס. היא משווקת את פתרונותיה ביותר מ-30 מדינות ב-5 יבשות ובין לקוחותיה חברות הביטוח והבנקים הגדולים בעולם. החברה נוסדה בשנת 2001 על ידי סמי קריקלר. מנכ"ל החברה הוא אודי זיו שהתמנה לתפקיד בשנת 2017 לאחר קריירה עשירה בחברות טכנולוגיה מובילות - כיזם וממייסדי חברת TopTier Software וכמנהל בכיר ב- SAP, NICE, ו- Pontis. החברה גייסה עד היום כ 100 מיליון דולר מהקרנות JVP, Insight Partners, Vintage ו-IGP ומוערכת לפי שווי של יותר ממיליארד דולר. החברה מעסיקה מעל 340 עובדים ועובדות, 270 מהם בישראל (רמת גן וחיפה) והשאר בשישה מרכזי פעילות ברחבי העולם. השנה אף שכרה משרדים חדשים בלונדון ובבוסטון כחלק מהתרחבותה הגלובלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה