קריירה ולימודים

יוסף חדאד זכה בפרס בגין: "מודל, פעילות מעוררת השראה"

פרס בגין תשפ"ג הוענק לעמותת אור למשפחות, לאלוף (מיל') דוד עברי ולפעיל החברתי יוסף חדאד

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
פרס בגין תשפ"ג הוענק ביום שלישי השבוע לעמותת אור למשפחות שהוקמה כדי לסייע להורים שכולים ממערכות ישראל לדבוק בחיים ולשוב לפעילות לאחר נפילת יקיריהם, לאלוף (מיל') דוד עברי עבור תרומתו לביצור ביטחונה של מדינת ישראל בהובלת חיל האוויר למבצעים נועזים ובמגוון תפקידים במערכת החוץ והביטחון ולפעיל החברתי יוסף חדאד עבור עידוד התנדבות לשירות משמעותי בצה"ל ושירות הסברתי למען מדינת ישראל, בארץ ובעולם.
הטקס התקיים במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים במעמד ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, משפחת בגין, הסנטור גוז'ף ליברמן ורעייתו הדסה, אורחים מהארץ ומחו"ל וקהל רב שבא לחלוק כבוד לזוכים. מר שלמה גולדהור, יו"ר ברית חיילי האצ"ל הדליק נר שלישי של חנוכה ואת הטקס ליוותה בשירה מרגשת חבורת הזמר של "אור למשפחות" שמורכבת מהורים ואחים שכולים בניצוחו של קובי אושרת, אליה הצטרף בשירה הזמר משה פרץ.
כחלק מהטקס המרכזי הוענקו מלגות מטעם קרן עליזה ומנחם בגין לסטודנטים מאוניברסיטת אריאל כדי להבטיח את קידום עתידם ומעמדם.
הרצל מקוב, ראש מרכז מורשת בגין: "בעונת השנה בה הולך ומתמעט האור, אנו מתכנסים כדי להעלות את האור, מתוך תקווה ומתוך אמונה כי מעשה האדם יכול להשפיע על מעשה הבריאה. התכנסותנו כאן היום להענקת פרס בגין היא מעשה של הגדלת האור לעבר הטוב והיפה שבחברה הישראלית".

ועדת הפרס לשנת תשפ"ג בחרה להתמקד בנושא הביטחון והוא הוענק לשלושה זוכים המייצגים אור של אנושיות, אור של עוצמה, אור של מחויבות לארץ ולעם, אור של תקווה: עמותת אור למשפחות שאותה ייסדה עירית גונדרס אורן ואשר מובילה אותה בנפש חפצה כדי להשיב מעט אור לחיי המשפחות שאיבדו את היקר להן מכול. יוסף חדאד, אזרח ישראלי נוצרי דוגמה ומודל לאדם צעיר אשר מחליט לשחות כנגד הזרם, התנדב לשירות צבאי משמעותי ולאחריו ממשיך לשרת את מדינת ישראל בזירת ההסברה בחו"ל, פעילותו מעוררת השראה. ולאלוף (מיל') דוד עברי שניחן בסוג מנהיגות נדיר ביותר, מנהיגות שקטה, וכמוביל הוא משלב יכולת של ניתוח אסטרטגי מקיף ביחד עם יכולת טקטית מזהירה, עברי מילא תפקידים רבים במערכת הביטחון.
משה ליאון, ראש עיריית ירושלים: "מנחם בגין היה מחשובי המנהיגים שקמו לעם שלנו, גודל אישיותו ועומק חזונו רק הולכים ומתחדדים ככול שעוברות השנים. הדרך הנכונה ביותר לכבד את זכרו היא בהוקרתם של אלו הפועלים שנים ארוכות למען עם ישראל ומולדתו", ליאון בירך את מקבלי הפרסים והמלגות והוסיף שהם מסמלים את האור  שמשפיע על הקהילה, החברה ועל עתידנו.
עירית אורן גונדרס, יו״ר ומייסדת עמותת אור למשפחות, הודתה למשפחת בגין ולמרכז מורשת בגין, שמנציחים את פעילותו של מנהיג נערץ, איש חזון צנוע, אוהב הארץ והאדם שערכיו ומורשתו הם אבני היסוד של עמותת אור למשפחות. יוסף חדאד, פעיל חברתי, ערבי ישראלי ומנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה' אמר בדבריו כי זהו כבוד גדול להצטרף לרשימת המכובדים שתרמו רבות למדינת ישראל וקיבלו את פרס בגין וכי בגין עבורו הוא מודל של מנהיגות והתמדה של פטריוטיות ישראלית, סמל לשלום בתוכנו וגם בחוץ. האלוף (מיל') דוד עברי, הודה למרכז מורשת בגין ואמר שזהו כבוד גדול עבורו לקבל את הפרס שמייצג דמות של מנהיג שנר לרגליו היו הצניעות, הכבוד, היושרה והממלכתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה