קריירה ולימודים

בעיצומו של משבר: אלעד מדווחת על עלייה של 11% בהיענות לגיוסים

כשברקע משבר הפיטורים בהייטק מכה בכל החברות הגדולות והקטנות, אלעד מערכות מכריזה על גיוס של 200 עובדים ועלייה של 11% בהיענות של מועמדים להצעות עבודה 

מערכת ice | 
הייטק (צילום shutterstock)
נתוני חברת אלעד מערכות, מחברת התוכנה הגדולות בישראל, מעלים כי כמות המשרות בשוק פחתה ומועמדים נענים לכל משרה פתוחה מהר יותר. מתוך כך החברה דיווחה על עליה של 8% בכמות הגשת קו״ח למשרות, ו- 11% עלייה ברמת ההיענות של מועמדים להצעות עבודה.
כתוצאה מכך, אי הודאות והמיתון הנוכחי, מביא לכך שרבים מהעובדים נותרים במקום עבודתם ולא ממהרים לעזוב. לכן ניכרת ירידה של 18% ברמת תחלופת העובדים. בנוסף לכך למרות גל הפיטורין, אלעד מערכות מרחיבה את פעילותה ומגייסת 200 משרות חדשות בתפקידי פיתוח, יישום וניהול פרויקטים וניתוח מערכות בעולמות ה DATA, CRM והדיגיטל.
דגן הלוי מנכל אלעד מערכות התייחס ואמר: "יציבות תעסוקתית חשובה לתחושת הביטחון והודאות של העובדים, ומאפשרת להם להפנות משאביהם לפיתוח חידושים טכנולוגיים. לכן דווקא בתקופה זו אנחנו מגייסים מאות תקנים חדשים ומציעים ודאות תעסוקתית לצד אתגר טכנולוגי. החברה רואה בעובדים כוח משמעותי המסייע לצמיחתה, ולכן רואה חשיבות רבה בהשקעה ברווחת העובד, תוך הקפדה על שקיפות ומחוברות העובדים לארגון על מנת לספק להם את היציבות לה הם זקוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה