קריירה ולימודים

המשבר בגלובס עולה מדרגה: העובדים תקפו בחריפות את ההנהלה

העובדים בגלובס שלחו מכתב חריף להנהלה בעקבות השינויים הרבים לאחרונה בהם פיטורים של עובדים בכירים: "אנו מבינים שקיים צורך לצמצם הוצאות, אך אנחנו מודאגים וחוששים מתמונת העתיד"
מערכת ice |  1
גלובס (צילום vecteezy, Magma Images)
מו"ל גלובס אלונה בר און מטלטלת את הסירה של העיתון הכלכלי ומוציאה את תוכנית ההתייעלות לפועל, כאשר גם עובדים בכירים החתומים בהסכם קיבוצי על הכוונת של בר און והעורכת הראשית נעמה סיקולר.
היום (חמישי) העיתונאי דוד ורטהיימר העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף פרטים על המשבר בגלובס: "מכתב חריף וחסר תקדים של העיתונאים בעיתון לעורכת נעמה סיקולר, חושף לא מעט ממה שהתרחש בו גם בשנה האחרונה ובוא נכתב: "עד כה, לא הבהירה לנו הנהלת החברה כיצד ייראה המוצר שנקרא גלובס ביום שלאחר הקיצוצים במערכת. אנו מבינים שקיים צורך לצמצם הוצאות, אך אנחנו מודאגים מתמונת העתיד".
עוד נחשף במכתב כי "כבר עכשיו אנחנו עדים להיעלמות של תכנים שעד לפני רגע היו ליבת הסיקור של גלובס, מספר עמודי העיתון צומצם, וכנ"ל תכני הסופ"ש. חשוב לנו להבין איך תפעל המערכת לאחר שרבים מהקולגות שלנו יעזבו, ואנו חוששים שמא צעדי צמצום כה משמעותיים ישנו מן היסוד את הארגון שאנו עובדים בו".
לסיום כתבו: "כבר עכשיו אנחנו עדים להיעלמות של תכנים שעד לפני רגע היו ליבת הסיקור של גלובס, מספר עמודי העיתון צומצם, וכנ"ל תכני הסופ"ש. חשוב לנו להבין איך תפעל המערכת לאחר שרבים מהקולגות שלנו יעזבו, ואנו חוששים שמא צעדי צמצום כה משמעותיים ישנו מן היסוד את הארגון שאנו עובדים בו. אנו מבקשים כי תתקיים בהקדם האפשרי אסיפה של עיתונאי.ות המערכת בה תוצג לנו מפת הדרכים לגבי פעילות המערכת בשנה הבאה"".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא נקרא לתקוף בחריפות, זה נקרא שאלה לגיטימית
    ברצינות 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאנשים שמודאגים לגבי משרתם ולגבי היקף העבודה של אלה שישארו. תרגיעו עם הכותרות. כבר עכשיו ישנם עובדים שעזבו השאירו הרבה מאחור ולא דאגו להם למחליף וזה לא בסדר
    סגור