קריירה ולימודים

שלום אסייג נגד המעריצים: "זה לא באמת מעניין אותי"

שלום אסייג הגן על אורנה בנאי אחרי שאחד מהמעריצים ברשתות החברתיות הלין על כך שהיא תופיע יחד איתו במופע תרומה לילדים חולי סרטן: "מוכשרת, מופיעה בהתנדבות לטובת נזקקים והיא תמיד מהראשונים להתנדב"
מערכת ice | 
שלום אסייג (צילום פיני סילוק)
שלום אסייג, אחד הקומיקאים והשחקנים הוותיקים והאהובים ביותר במדינת ישראל, העלה היום (חמישי) פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא חושף את רשימת האמנים למרתון הסטאנד אפ הגדול.
בפוסט שהעלה אסייג הוא חשף כי כל ההכנסות מהמופע יגיעו לידי עמותת "10 כרטיסים" שהוקמה על ידי אסייג עצמו ועל ידי חבריו האומנים. העמותה תתמוך בילדים ובנוער חולי סרטן. מי שיופיעו הם בן בן ברוך, ישראל קטורזה, עדי אשכנזי, קובי מימון, רותם אבוהב, רשף לוי, שלום אסייג כמובן ואורנה בנאי.
המעריצים של אסייג ממש לא אהבו את העובדה שאורנה בנאי הולכת להופיע במופע הסטנד אפ הגדול כשאחד מהם הלין על כך. אסייג ממש לא נותר חייב והגיב בחשבון הפייסבוק שלו לתגובה של אחד המעריצים: "אורנה המוכשרת, מופיעה בהתנדבות לטובת נזקקים והיא תמיד מהראשונים להתנדב", הגן אסייג על חברתו והקולגה שלו. אסייג הוסיף וכתב לאותו מגיב שהתלונן: "אני שמח שהיא איתנו ולא באמת מעניין אותי אם היא מצביעה שמאל, מרכז, ימין או עלה ירוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה