קריירה ולימודים

סילבן אדמס מחלק כספים: אלו הם הזוכים בפרס בוני ציון

הפרסים, ששוויים הכולל עומד על כ-200,000 ₪, הוענקו זו השנה התשיעית ל-8 עולים ממדינות דוברות אנגלית, אשר תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל, תוך גילום רוח הציונות המודרנית
מערכת ice | 
פרס בוני ציון (צילום יונית שילר)
ארגון נפש בנפש העניק אמש (שני) את פרס בוני ציון ע"ש סילבן אדמס לשנת 2022. הפרסים, ששוויים הכולל עומד על כ-200,000 ₪, הוענקו זו השנה התשיעית ל-8 עולים ממדינות דוברות אנגלית, אשר תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל, תוך גילום רוח הציונות המודרנית, בתחום עיסוקם: חינוך; מדע ורפואה; פעילות התנדבותית; תרבות, אומנות וספורט; גלובל אימפקט.
ואלו זוכי פרס בוני ציון לשנת 2022: בתחום החינוך - הרב פרופ' דוד גולינקין, חוקר תלמוד והלכה, נשיא שוחרי עמותות שכטר ונשיא בדימוס של מכון שכטר למדעי היהדות; בתחום המדע והרפואה – פרופ' ארטור אידלמן, מייסד המחלקה לרפואת יילודים (נאונטולוגיה) במרכז הרפואי שערי צדק; בתחום הפעילות ההתנדבותית - פמלה ואבא קליימן, מייסדי ארגון "תודה לצה"ל"; בתחום התרבות והאמנות – פרופ' הרי בן ציון ברנד, אדריכל ומייסד איגוד המתכננים בישראל; בתחום ההשפעה העולמית – פרופ' מוריס הרטשטיין, מייסד ומנהל ארגון הזנת ילדים בגונדר "אופריישן אתיופיה".
בנוסף, הארגון העניק פרס מפעל חיים לנעמי צור, מייסדת ויו"ר "קרן ירושלים ירוקה" והפורום הישראלי לעירוניות ופרס מנהיגות צעירה לאשר פרדמן, מנכ"ל ישראל של מכון הסכמי אברהם לשלום, במטרה להוקיר עולים צעירים המובילים מיזמים משמעותיים לטובת קידום החברה הישראלית. לצד הענקת הפרסים, הוענק אות הוקרה ייחודי לשרת העלייה והקליטה, ח"כ פנינה תמנו שטה, על פועלה הרב במסגרת תפקידה לטובת קידום העלייה לישראל בקהילות היהודיות השונות ברחבי העולם. הפרסים הוענקו בתמיכת סילבן אדמס, עולה חדש של ארגון ״נפש בנפש״, יזם נדל״ן ופילנתרופ אשר מחויב עמוקות לקידומה של מדינת ישראל ולהצגת תרומתה והישגיה בעולם, ורואה בפרס ״בוני ציון״ חלק משמעותי בהשגת יעד זה.
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה: ״שנה תשיעית שארגון ׳נפש בנפש׳ נותן ביטוי משמעותי לתרומה האדירה שהעולים מביאים איתם לישראל במגוון תחומים. העולים החדשים הם מנוע הצמיחה הלאומי החשוב ביותר, וכל עלייה מביאים עימה סיפור ייחודי המוסיף את אורה לפסיפס הישראלי. יחד עם "נפש בנפש", אני מוקירה את העולים המגיעים ליישב את הארץ, להוסיף להתפתחותה, ולהמשיך לחזק את ארץ ישראל כביתו של העם היהודי. כמו כן, אני מבקשת להודות ליו״ר הארגון מר טוני גלברט, המנכ״ל הרב יהושע פס, הפילנתרופ היקר מר סילבן אדאמס וכל שותפי פרס ׳בוני ציון׳ על עשייתם הענפה למען העלייה המבורכת ומדינת ישראל״.
מייסד ומנכ"ל נפש בנפש, הרב יהושע פס: "מדי שנה פרס בוני ציון הוא מגדלור של השראה עבורי ועבור כל מי שנחשף לפועלם המרהיב של הזוכים בו. "בוני ציון" לא נועד להיות "טפיחה על השכם", אלא הוכחה ליכולתם של העולים לייצר שינוי חיובי ומשמעותי בחברה הישראלית והפצת אורה של היהדות בתפוצות, זאת למרות כל האתגרים הגלומים במעבר למדינה חדשה. אנו גאים בכל אחד ואחת מהם ומלאי ציפייה לחזות מה העולים של המחר יעניקו למולדתנו".
סילבן אדמס, תורם ותיק של פרס בוני ציון, סיפר על הערצתו למקבלי הפרס: "האנשים יוצאי הדופן הללו משמשים כמנהיגים בקהילות המקומיות שלהם, במדינת ישראל ובקהילה היהודית העולמית. התרומה שלהם בתחומם היא מעוררות השראה, וזה כבוד גדול עבורי לתת להם את ההכרה הראויה. אני בטוח שעולים בהווה ובעתיד ימשיכו להשפיע לטובה על המדינה היהודית, וכן על העולם כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה