קריירה ולימודים

משרד הפנים מסביר: ככה תעסיקו עובדים מאוקראינה

משרד הפנים מעדכן בעניין שהייתם של אזרחי אוקראינה בישראל ובאילו מקרים מותר להעסיק אותם
מערכת ice | 
מימון חירום לאוקראינה (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
המלחמה בין רוסיה לאוקראינה לא נראית לקראת סיום והמוני פליטים אוקראינים מצאו מחסה בישראל. המחסה, אשר היה אמור להיות זמני וקצר, נראה מתמשך הרבה מעבר לצפוי. משרד הפנים פרסם היום עדכון מדיניות המשרד בנוגע לשהייתם של אזרחי אוקראינה לישראל שתישאר בתוקף עד 31.12.22.
"שרת הפנים, איילת שקד, מעדכנת את המדיניות לעניין שהייתם של אזרחי אוקראינה הנמצאים בישראל ומודיעה כי נוכח התמורות שחלו ובכלל זה חלוף הזמן והניסיון שנצבר, לא תבוצענה פעולות אכיפה כנגד העסקתם של אזרחי אוקראינה אשר כניסתם ארצה נעשה עד ליום 30.9.22 ובלבד שחלפו 90 יום מעת כניסתם ארצה ושברשותם דרכון אוקראיני". בפנייה מודגש כי האחריות לבדיקה תחול על המעסיק.

"יובהר כי העסקתם של אזרחי אוקראינה שיגיעו ארצה לאחר מועד זה תיאכף וזאת אף בחלוף 90 יום מהגעתם ארצה ובהיעדר שינוי במדיניות. כלל אזרחי אוקראינה שהעסקתם כאמור אינה נאכפת נוכח מדיניות השרה, יחולו לגביהם הוראותיו של נוהל 'הטיפול בקביעת תנאים לעניין תיחום גיאוגרפי ועיסוק ברישיונותיהם של מבקשי מקלט ומסתננים' (נוהל שמספרו 10.1.0025 ואשר מפורסם באתר רשות האוכלוסין וההגירה), זאת ללא קשר לתוקף ולסוג הרישיון שנופק להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה