קריירה ולימודים

נחנך מרכז למחקר וחדשנות בקמפוס החדש של בצלאל

מדובר בקמפוס בשטח 42,000 מ״ר, ובעלות הקמה של 164 מיליון דולר, שיהווה מנוע מרכזי בהתחדשות מרכז העיר, ויסייע להפיכתה של ירושלים למרכז לאומי ובינלאומי לתרבות, חדשנות ויצירתיות
מערכת ice | 
מרכז נתן דרהי למחקר וחדשנות (צילום טל יפרח)
קרן פטריק ולינה דרהי העניקה תרומה בסך 30 מיליון שקל לבניית מרכז מחקר וחדשנות בקמפוס החדש של האקדמיה בצלאל במרכז ירושלים. תרומתם היא אחת התרומות המרכזיות שאיפשרו את השלמת בנייתו של קמפוס ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל החדש של האקדמיה. בהענקת תרומה זו מצטרפת משפחת דרהי לרשימה של תורמים אשר נרתמו והתגייסו להקמת משכנה החדש של בצלאל, מהפרויקטים החשובים הנבנים היום במרכז ירושלים. מדובר בקמפוס בשטח 42,000 מ״ר, ובעלות הקמה של 164 מיליון דולר שיהווה מנוע מרכזי בהתחדשות מרכז העיר ויסייע להפיכתה של ירושלים למרכז לאומי ובינלאומי לתרבות, חדשנות ויצירתיות.
מרכז נתן דרהי למחקר וחדשנות, אשר נחנך בשבוע האחרון, ממוקם בקומה העליונה של הבניין החדש שתוכנן על ידי משרד האדריכלים היפני זוכה פרס פריצקר SANAA, ומהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיית המעבר של בצלאל חזרה ללב ירושלים. המרכז יאגד את כל פעילויות המחקר והחדשנות באקדמיה, יסייע בהרחבת פעילות רב-תחומית ובין-מחלקתית, ויהווה מנוף ליצירת הזדמנויות חדשות לאמנים ומעצבים. הקמת המרכז מאפשרת לבצלאל להרחיב את שיתופי הפעולה שלה בארץ ובחו"ל, לבנות שותפויות חדשות, פרויקטים וקשרי יזמות חדשים עם אוניברסיטאות ומרכזי מחקר ופיתוח רבים, חברות, סטארט-אפים ומלכ"רים.
נשיא בצלאל, פרופ' עדי שטרן: "כבוד הוא לנו שקרן פטריק ולינה דרהי בחרה להיות שותפה של בצלאל ולאפשר את בנייתו של מרכז המחקר והחדשנות. הקמתו של מרכז נתן דרהי מקדמת באופן משמעותי את חזונה של האקדמיה ומאפשרת מרחב חלוצי שיפתח את החיבור בין אמנות, עיצוב, טכנולוגיה, חדשנות ומדע. אנו מכשירים את הסטודנטים והסטודנטיות להיות סוכני שינוי, יוצרים השוזרים את כשרונם וכישוריהם המקצועיים בסקרנות אינטלקטואלית  בכדי לתת מענים לסוגיות המורכבות העומדות בפני האנושות״.
אנג'לינה דרהי, יו"ר קרן פטריק ולינה דרהי, הסבירה: "תרומתה  של הקרן להקמת מרכז למחקר וחדשנות בבצלאל היא מהלך מרכזי  בתחום ההשכלה הגבוהה. הקמת המרכז בבצלאל - המוסד הבכיר והוותיק בישראל בתחומי האמנות והעיצוב – תסייע ליצירת כוח משמעותי שיפתח רעיונות, מוצרים ופתרונות חדשים היוצאים מן האקדמיה. אנו מקווים ומאמינים כי המרכז החדש יסייע למנף את היכולות והכשרון היחודי של הסטודנטים לאמנות, עיצוב וארכיטקטורה ויחזק את בצלאל כגורם מרכזי בסביבת החדשנות והאקו-סיסטם הטכנולוגי בירושלים ובישראל, כמו גם ברחבי העולם".
עמליה זרקא, מנכ"לית קרן פטריק ולינה דרהי: "מרכז נתן דרהי למחקר וחדשנות בבצלאל מהווה חוליה נוספת באסטרטגיה של הקרן להקמת מרכזי חדשנות במוסדות אקדמיים מובילים כגון הפוליטכניק בצרפת, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת רייכמן בהרצליה ובקרוב בבריטניה. אנו גאים להיות שותפים בהעצמת מוסדות אקדמיים לטובת דור העתיד שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה