קריירה ולימודים

בצל ההסלמה: רכזי ביטחון מאיימים בשביתה ארצית

בצל ההסלמה בכל רחבי הארץ ובייחוד לאור אישור הסכם הגז עם לבנון, ארגון הרבש"צים הארצי מודיע כי אם גנץ לא יתייחס להפקרות שמתרחשת בתחומם בארץ - הם ישבתו בשבוע הבא
מערכת ice | 
שביתת רכזי הביטחון (צילום ארגון רכזי הביטחון הארצי)
אמש אישרו ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ כי הסכם הגז עם לבנון אושר סופית, לאחר מהמורות רבות, אך טרם הדבר התרחש היה חשש מהותי להסלמה בצפון וזאת לצד ההסלמה הקיימת באזור השטחים, אשר הובילה למותם עד כה של שני חיילים צעירים בשירות המדינה וצה"ל.
לאור ההסלמה הזו מעדכן אמש ארגון הרבש"צים, מבית ההסתדרות הלאומית, כי הוא עתיד לשבות בשבוע הבא אלא אם גנץ "יפסיק להפקיר" את הרבש"צים ואם ימנע המשך של הפקרה ביטחונית. לצד ההודעה הזו, הארגון צירף סרטון מיוחד שהכין שמזהיר את גנץ באופן אישי על השביתה המתקרבת.
 

יחד עם זאת, לא ברור בעת זו בדיוק מה הם המחדלים הביטחוניים אליהם מתכוון הארגון והאם גנץ כבר התייחס אליהם בעבר, או מודע אליהם. כמו כן, טרם נרשמה תגובה מטעם שר הביטחון בנוגע לשביתה המתקרבת לכאורה. 
איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים הארצי מסר: "לא נמשיך לתת יד ולקחת חלק באחד מהמחדלים הביטחוניים המסוכנים בישראל. עצימת העיניים של גנץ יכולה להפוך מהר מאוד לאסון רב נפגעים".
כאמור, במידה ותתרחש, יהיה מדובר בשביתה ארצית של נציגי הביטחון הללו, השומרים יום יום על ישובים בגזרות מסוכנות ברחבי כל המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה