קריירה ולימודים

הסטארט אפ הישראלי הזה מגייס עובדים חדשים

חברת הסטארט-אפ הצומחת Peech מגייסת עובדים חדשים. "הפוקוס שלנו הוא על השוק האמריקאי ומחפשים אנשים שיכולים להוביל מהלכים וקשרים מעולים עם השוק..." כך אמרה מנכ"לית החברה דניאל דפני
מערכת ice | 
צוות Peech (צילום יוסי גמזו לטובה)
חברת הסטארט-אפ Peech, שמפתחת טכנולוגיה לעריכה אוטומטית של תכני וידאו ממותגים במהירות וביעילות עבור צוותי שיווק, נמצאת בשלבי גדילה ומגייסת עובדות ועובדים לשורה של תפקידים לקראת ההשקה הבינלאומית הצפויה בקרוב. "אנחנו מחפשים את העובדים הכי יצירתיים, מוכשרים ומלאי האמביציה שמסתובבים היום בשוק, אלו שמחפשים להשתלב בחברה שחושבת מחוץ לקופסה כ-DNA ומתכוונת להביא את הפתרון שישנה את הדרך שבה מותגים בונים את מערכת היחסים עם הצרכנים שלהם באמצעות וידאו", כך אמרה מנכ"לית החברה דניאל דפני.
החברה פיתחה פלטפורמה שעוזרת לצוותי תוכן להפוך קטעי וידאו גולמיים לסרטוני תוכן (Talking head) ממותגים ומקצועיים בתוך שניות, באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם, וזאת באמצעות בינה מלאכותית וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLP). הסרטונים מתבססים על השפה הוויזואלית של החברה, התוכן של הדובר בסרטון והיעדים השיווקיים של הצוות, תוך שימת דגש על המסרים החשובים בתוכן הוידאו והצגתם בצורה ויזואלית במהלך הסרטון.
Peech הוקמה בשנת 2020 על ידי דניאל דפני, המשמשת מנכ"לית החברה, ויהונתן עמית קנרק, סמנכ"ל הטכנולוגיה. הם הקימו את החברה עם תחילת הקורונה, בימים בהם העולם העסקי עבר כולו לדיגיטל וסרטוני תוכן תפסו תאוצה יותר מתמיד. החברה מעסיקה 25 עובדים וגייסה לאחרונה 8.3 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה