קריירה ולימודים
ביטוח לאומי וחברה קדישא בשיתוף פעולה: התקשרו למוקד הקבורה
המשרד לשירותי דת השיק את קמפיין מוקד 0120 בשיתוף עם הבטח"ל וחברה קדישא, כדי לסייע למשפחות בהכוונה לאחר אובדן יקיריהן 24 שעות ביממה
המשרד לשירותי דת סיים היום (חמישי) את קמפיין 0120* - מוקד הקבורה, תחת הכותרת: "שלא תדעו עוד צער, אך חשוב שתדעו:". הקמפיין שזכה לחשיפה ברשתות החברתיות באתרי האינטרנט ובעיתונות הכתובה עורר תגובות רבות. במוקד 0120* מציינים שכמות הפניות למוקד עלתה באופן משמעותי.
המוקד מופעל על ידי פורום חברות הקדישא, בשיתוף עם הביטוח הלאומי והמשרד לשירותי דת, נותן מענה בכל נושא הקבורה ומאוייש 24 שעות ביממה על ידי מוקדנים המעניקים שירות אישי למשפחות בשעתן הקשה. במוקד ניתנים סיוע והכוונה למשפחות הנאלצות להתמודד עם אובדן יקיריהן בהתנהלות מול גופי הקבורה ובהליך פינוי הנפטר.
במשרד לשירותי דת מציינים כי המוקד מסייע בפינוי נפטרים ללא עלות לאחר שעות העבודה של חברות הקדישא והשירות והסיוע במוקד ניתן ללא כל עלות כחלק מהשירות המוענק לציבור.
עוד ב-
מנכ"ל המשרד לשירותי דת, גל שם-טוב אמר: "היום סיימנו קמפיין בן 14 יום, בו נחשפו אזרחי ישראל לפעילות אותה עורך המשרד למען משפחות הנמצאות ברגעים הקשים ביותר, כאשר הן נאלצות להתמודד עם אובדן היקר להן. המשרד לשירותי דת ביחד עם פורום חברות הקדישא והביטוח הלאומי התגייסו לסייע לאזרחים בכדי להעניק שירות ללא עלות, הנותן מענה מדויק. אנו נמצאים כל העת בהליכי בדיקה ובחינה על איכות השירות המוענק על ידי המשרד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה