קריירה ולימודים

הבעיה הבוערת בהייטק, והסלט שלא משאיר ירוק בשיניים

מעכשיו עובדי הייטק יכולים להפסיק להתלבט מה לאכול בצהריים. חברת AppsFlyer פיתחה תפריט מותאם סיטואציה עם מסעדה שנפגעה בקורונה

מערכת ice | 
סלט קיסם (צילום שי נייבורג)
חברת AppsFlyer המפתחת טכנולוגיות ענן לניתוח נתונים לבעלי אפליקציות, ניסו להבין מה מעניין הייטקיסטים ובחרו בבעיה מספר אחת בהייטק (בהומור כמובן): מה לאכול בצהריים. בנוסף,  בחברה רצו לעזור למסעדה שנפגעה בתקופת הקורונה. 
מעצבים ומפתחים בחברת AppsFlyer פיתחו אלגוריתם ועיצבו אתר שבו אפשר לבחור מה להזמין לאכול בהתאם לסיטואציות שונות: האפי אוור, חתונה בערב, חדר כושר ועוד. החברה פנתה למסעדת מרלן ויחד הם יצרו תפריט מותאם סיטואציה, סלט קיסם שאחריו לא צריך לדאוג שיהיה ירוק בשיניים בפגישה או VC Burger למי שרוצה להשקיע בעצמו. כרגע מדובר בקמפיין נקודתי שירוץ השבוע והמנות שאפשר להזמין דרך האתר מסובסדות באמצעות קוד הנחה על חשבון החברה.
באתר הפרויקט נכתב: ״אז מה זה בעצם AlgorEat'em? כחברה שעוזרת לאנשי שיווק ובעלי אפליקציות לקבל החלטות טובות, לא יכולנו להישאר אדישים לקושי בקבלת ההחלטה החשובה ביום,  מה לאכול בארוחת הצהריים, והחלטנו להרים את הכפפה.
כדי לעשות את זה חברנו למסעדת מרלן שהקורונה פגעה בה וכך הצלחנו למצוא מנות מעולות שמתאימות גם לנו וגם לעסק הקטן להרים את הראש ולהתאושש מתקופה מאתגרת. את הכלי תכנתו, עיצבו ויצרו נשות ואנשי AppsFlyer בזמנם הפנוי, כמתנה להייטק הישראלי. אנחנו יודעים שיש צרות יותר גדולות בהייטק, אבל עם הצרה הזאת אנחנו יכולים לעזור.
  
חברת AppsFlyer היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה מפתחת טכנולוגיות ענן לניתוח נתונים, מדידה וחיזוי על ידי בעלי אפליקציות. החברה משרתת למעלה מ- 14,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-10,000 שותפים טכנולוגיים. משקיעיה כוללים את General Atlantic, Qumra Capital, DTCP (Deutsche Telekom Capital Partners), Goldman  Sachs Growth Equity- זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס, Eight Roads, Pitango Venture Capital, Salesforce Ventures, ו-Magma Venture Partners.

סלאקבורגר טבעוני. צילום: שי נייבורג

האריזות. עיצוב: שי נייבורג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה