קריירה ולימודים

כ-1,300 בעלי תואר חדשים מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים ר״ג

אתמול נערך טקס הענקת תארים לבוגרי ומוסמכי המרכז האקדמי למשפט ועסקים, שסיימו את לימודיהם לתואר ראשון ושני בתשפ"א ובתשפ"ב. בין הבוגרים גם סטודנט למשפטים בן 84
מערכת ice | 
טקס הענקת תארים במרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן (צילום הפקות 9.9)
בטקס חגיגי שנערך בבית האופרה בתל אביב, הוענקו אמש תארים אקדמיים לכ-1,300 סטודנטיות וסטודנטים, בוגרי ומוסמכי המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, שסיימו את לימודיהם לתואר ראשון ושני בתשפ"א ובתשפ"ב. הטקס התפרס על פני יומיים, במהלכם הוענקו תעודות לבוגרים ולמוסמכים בלימודי משפטים, מנהל עסקים, חשבונאות, מערכות בריאות, פסיכולוגיה ומדעי המחשב.
 
השנה הוזמנו לקבלת התעודות גם הבוגרים של תשפ"א, שבשל הקורונה לא נערך לכבודם טקס בשנה שעברה. בין הבוגרים גם מנחם קליר בן ה-84, שסיים את לימודי המשפטים בתשפ"א ולאחרונה אף עבר בהצלחה את בחינות לשכת עורכי הדין. מנחם, מהנדס תוכנה בהשכלתו עבד במשך שנים בתחום המחשבים ובהמשך עסק בנדל"ן בארה"ב, שבה התגורר במשך כשני עשורים. לפני כחמש שנים ביקש להגשים חלום ישן ונרשם ללימודי משפטים במרכז האקדמי ר"ג.
 
את הטקס פתח נשיא המרכז האקדמי, פרופ' יורם בלשר שבירך את הבוגרים על סיום לימודיהם ואמר: "אנחנו נמצאים הערב במעמד מרגש של קבלת התואר, שעמלתם עליו במשך שלוש שנים. אתם יוצאים היום אל שוק התעסוקה, כשאתם מצויידים בידע רב ועם מיטב הכלים וההכשרות שקיבלתם מטובי המרצים והמרצות שלנו לאורך התואר כולו. מראשית דרכו של המרכז האקדמי השתלבו בוגרינו במשרות נחשקות ונחשבות בעולם התעסוקה. אין לי ספק כי נזכה לראות רבים מכם משתלבים בהצלחה בתחום המשפט ובמערכת הבריאות, בשירות הפסיכולוגי ובחברות ההייטק. שאו ברכה והצלחה".
 
המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן הוקם בשנת 1995 ונחשב לאחד המוסדות הפרטיים המובילים. כ- 4,000 סטודנטים לומדים בו מדי שנה, כאשר הפקולטה הגדולה ביותר במרכז היא הפקולטה למשפטים, שמדורגת במקומות הגבוהים מקרב הפקולטות למשפטים, עם סגל הוראה שנמנה על טובי המרצים והחוקרים באקדמיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה