קריירה ולימודים

חופשת לידה לאבות בתשלום מלא: אלה הזכאים

כמה חודשים אחרי הצעת החוק לחופשת לידה לאבות בישראל, ענקית התקשורת האמריקאית, שלה גם עובדים בישראל, מודיעה על צעד מהפכני עבור העובדים
מערכת ice | 
לידה (צילום unsplash)

ענקית התקשורת האמריקאית מודיעה היום (יום ב') על מדיניות חדשה "Family Friendly", שתיכנס לתוקף ב-1 ביולי בישראל ובעולם, במסגרתה תעניק חופשת לידה לעובדות ועובדי החברה, בנוסף על חופשת הלידה המוסכמת בחוק בישראל. 

עובדי AT&T בישראל התבשרו היום על הרחבת סל ההטבות שהחברה מעניקה להם, כחלק ממדיניות "Family Friendly" שתושק החל מחודש יולי הקרוב. מטרת המדיניות החדשה היא לעודד איזון בין חיי המשפחה לזמן העבודה בצורה שוויונית לכל המגדרים.
במסגרת מדיניות "Family Friendly", החברה תרחיב את חופשת הלידה לתקופה שתימשך 11 שבועות בתשלום מלא לנשים וגברים, בנוסף לחופשת הלידה המעוגנת בחוק. כמו כן, החברה תאפשר לעובדיה לממש את ההטבה במהלך 12 החודשים הראשונים מלידת התינוק. 
אלה שלף-אהרוני, סמנכ"לית משאבי אנוש בAT&T Israel: ""ההטבה לעובדות ועובדי AT&T בישראל ובעולם מהווה חלק מתשתית רחבה שיצרנו לטובת איזון, ניהול וטיפוח חיי משפחה, לצד עבודה משגשגת בחזית הטכנולוגיה העולמית. העובדים שלנו הם הנכס הכי משמעותי שלנו. על כן, חשוב לנו שיקבלו את התמיכה המרבית באופן שוויוני, מתוך הבנה שאימהות ואבות יחד צריכים להרגיש בנוח לצאת לחופשת לידה, נטולת לפחות דאגה אחת".
ענקית הטלקום AT&T הקימה את מרכז הפיתוח הישראלי הראשון שלה בשנת 2007 בעקבות רכישת הסטארט-אפ הישראלי Interwise שהתמחה בפתרונות ועידה לארגונים, ולפני כחצי שנה הודיעה החברה על הרחבת הפעילות שלה בישראל עם הקמת מרכז פיתוח נוסף בבניין ToHa בתל אביב. 

אלה שלף אהרוני. קרדיט: נדב קרלינסקי
 


מרכזי הפיתוח בישראל אחראיים על פיתוח מוצרי תוכנה בכל תחומי הפעילות האסטרטגיים של החברה, הכוללים רשתות דור 5, דיגיטל, פתרונות תוכנה חדשניים בעולם הרכב העתידי, פתרונות תקשורת לצרכנים ולארגונים, מוצרים מתקדמים לניהול מערכי כוחות חירום והצלה בעולם וכן תחום הענן. המרכז בארץ מעסיק כ-600 עובדים ופועל במתכונת היברידית, עם שלושה ימי עבודה מהבית בשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה