קריירה ולימודים

לראשונה בארץ: שירות פסיכולוגי תעסוקתי במסגרת שירות ציבורי

קריית גת מציגה: לראשונה יקום שירות פסיכולוגי תעסוקתי, תחת שירות ציבורי עירוני. השירות החדש יאפשר מתן מענה לבני נוער במגוון התמודדויות ולצוותי החינוך
מערכת ice | 
טיפול פסיכולוגי (צילום freepik)
שירות פסיכולוגי תעסוקתי במסגרת שירות ציבורי עירוני, יחל לפעול בקריית גת. השירות הוא ייחודי ובא לתת מענה לצורך של כלל האוכלוסייה – מצעירים בתחילת דרכם ועד פורשים מהעבודה, בליווי בהתפתחות מקצועית ובפרשות דרכים כגון לקראת גיוס, בחירת מקצוע ולימודים, מעברים, פיטורין וכד'.  
בנוסף, הייחודיות של השירות הינה גם בחיבור עם השירות הפסיכולוגי חינוכי באגף החינוך בקרית גת המאפשר מתן מענה לבני נוער במגוון התמודדויות ולצוותי החינוך. 
 
ד"ר יואב בליי מזכירות חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר ונציג פורום הארגונים למען הפסיכולוגיה הציבורית, ברך: "אני גאה לקחת חלק במיזם החשוב והחדשני. מדובר בלא פחות מאשר החייאה של תחום הפסיכולוגיה התעסוקתית בשרות הציבורי, אשר כמעט ונכחד. מודל זה מאפשר לטפל באדם הגילאים צעירים וגם בגיל העבודה. אנו מקווים ומצפים להתרחבות ולגדילה של השרות הנחוץ הזה בעתיד."
ראש עיריית קריית גת אבירם דהרי ברך: "שמח לבשר על פתיחת שירות פסיכולוגי תעסוקתי במסגרת שירות ציבורי עירוני , מענה שהינו ראשון מסוגו בארץ.  מפה אני קורא גם לציבור הפסיכולוגים לבחור להתמחות אצלנו בקרית גת במסלול התעסוקתי והחינוכי ולקדם את בריאות הנפש של הציבור ולהשתלם במסלול מקצועי ואיכותי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה