קריירה ולימודים

אפל במהלך דרמטי: מדוע העובדים לא יחזרו למשרדים?

לאחר שורה של הדבקות בחנויות ועובדים שנכנסו לבידוד לאחר שאומתו לקורונה,החליטו בחברת הענק לחזור בהם מהדרישה להשיבם לעבודה פרונטלית החל ב-1 בפברואר
מערכת ice | 
אפל, תחנת החלל הבינלאומית (צילום Roscosmos / flickr, pixaba)
אפל דוחה את החזרה למשרדים ללא הגבלת זמן, כך דיווחה הלילה (אור לחמישי) בלומברג ניוז, זאת בצל ההודעה של החברה שגם אמרה שהיא סגרה זמנית שלוש חנויות בארצות הברית וקנדה לאחר עלייה במקרי הקורונה בקרב עובדי החנויות .
עובדי החברה היו אמורים עד ההודעה האחרונה להיערך לקראת חזרה למשרדים ב-1 בפברואר, לפי הדיווח, תוך ציטוט של תזכיר ששלח המנכ"ל טים קוק. אבל הדאגות הגוברות והולכות בנוגע לגרסה המתפשטת במהירות של וריאנט אומיקרון הסיטו את המסלול של מספר חברות לחזרה לשגרה.
 
גוגל אמרה לעובדיה שהם יפסידו שכר ובסופו של דבר יפוטרו אם לא ימלאו אחר כללי החיסונים של החברה, כאשר לפי דיווח נוסף, בעוד ש-JP Morgan Chase & Co ביקשה מהצוות הלא מחוסן שלה במנהטן לעבוד מהבית.
סגירת החנויות של אפל במיאמי, אנאפוליס ואוטווה מגיעות יום לאחר שהחברה החזירה את מדיניותה המחייבת את כל הלקוחות בחנויות שלה בארה"ב ללבוש מסכות. כל העובדים בשלוש החנויות ייבחנו לפני פתיחת החנויות מחדש, נמסר מהחברה. בעקבות המגיפה, אפל סגרה כמה חנויות לפרקי זמן קצרים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה