קריירה ולימודים

החברה החזירה את עובדיה בישראל למשרדים ועכשיו מגייסת 200 נוספים

צ'קמרקס חוזרת לעבוד כמו בימים שלפני הקורונה, אך בשינוי קל - במודל היברידי וגמיש, כאשר היא תוסיף לשורותיה עוד מאות עובדים. המנכ"ל עמנואל בן זקן: "יעד הגיוס האגרסיבי שלנו נובע מהגידול בפעילות החברה וביצועים חזקים בשנת 2020"
כפיר אדר | 
עמנואל בן זקן ומתי סימן (צילום לירון שמעון)
חברת הסייבר הישראלית צ'קמרקס מובילה גלובלית בתחום אבטחת אפליקציות, ממשיכה להרחיב את פעילותה. החברה, המעסיקה כ-700 עובדים, כמחציתם בישראל, תגייס במהלך 2021 כ-200 עובדים חדשים, מעל 100 בישראל, והאחרים בארה"ב, אירופה ואסיה. בכך, תגדיל את מצבת כוח האדם בכ-25%.
עובדי צ'קמרקס חזרו בימים אלה למשרדים במודל עבודה היברידי וגמיש, שלושה ימים מהבית ויומיים עבודה במשרדי החברה, במגדל "אטריום" רמת גן. צ'קמרקס פועלת בתחום הרותח של אבטחת אפליקציות (AppSec) ונחשבת לאחת החלוצות בתחום ולמובילה עולמית. הפלטפורמה האוטומטית של צ'קמרקס מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח, כבר מכתיבת השורה הראשונה ועד לשלב הבדיקות.
לדברי עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס: "יעד הגיוס האגרסיבי שלנו נובע מהגידול בפעילות החברה וביצועים חזקים בשנת 2020. אבטחת אפליקציות, שהיתה עוד לפני המשבר התחום החם בעולם הסייבר, הפכה למשמעותית יותר בשנה האחרונה: המעבר המואץ לענן והעבודה מרחוק הביאו לגידול מרחב המתקפה כאשר חלק גדול מהאחריות לאבטחה עברה לידי המפתחים. במקביל, תהליך הפיתוח מסתמך כיום יותר ויותר על קוד פתוח שזמין לכל, מה שרק מגדיל עוד יותר את החשיפה. כל אלה יוצרים ביקושים לפלטפורמה האוטומטית שלנו, שמסייעת למפתחים לכתוב קוד מאובטח ולתקן אותו מפרצות אבטחה כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות בתוכנה".
עוד ציין, כי "אנחנו שמחים על האפשרות ליצור יותר משרות, במיוחד עכשיו, כאשר יש לנו את היכולת והתשתית להעסיק טאלנטים מכל מקום בארץ ובעולם בגמישות מירבית, ובהתאמה לעולם העבודה של העתיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה