קריירה ולימודים

החתונה המפוארת בישראל: 450 איש ירימו לאיתי תורג'מן ומי ישיר?

בחתונה של איתי תורג'מן יינכחו בסך הכל כ-450 אורחים מוזמנים, הרב שייחתן את הזוג - הרב איתמר אלדר, כאשר מי שנבחר לשיר בחופה הוא הזמר האהוב בניה ברבי, השף האורח שיהיה בחתונה - יחי זינו ממסעדת פסקדו, שהיא המסעדה האהובה על איתי תורג'מן ומי שנבחר להיות הד'יגיי הוא אלי מתנה
מערכת ice | 
איתי תורגמן (צילום @itayturgeman)
החתונה הכי מדוברת של עולם הבידור תקרה בעוד כ-24 שעות, כאשר השחקן איתי תורג'מן ובת זוגו טליה מזוז יינשאו זה לזו מחר יום שני 14/10 במתחם האירועים טרמינל בפתח תקווה.
באירוע יינכחו בסך הכל כ-450 אורחים מוזמנים, הרב שייחתן את הזוג - הרב איתמר אלדר, כאשר מי שנבחר לשיר בחופה הוא הזמר האהוב בניה ברבי, השף האורח שיהיה בחתונה - יחי זינו ממסעדת פסקדו, שהיא המסעדה האהובה על איתי תורג'מן ומי שנבחר להיות הדי ג'יי הוא אלי מתנה.

רשימת האורחים כוללת שמות מוכרים ביותר מתעשיית הבידור. צפויים להגיע בין היתר חברי מה קשור, אסי ישראלוף, שלום מיכאשווילי, ציון ברוך ויאנה, השחקניות גל מלכה, מגי אזרזר ואגם רודברג.
עוד מוזמנים, אביב אלוש, יובל דיין, דניאל גד, נועה קולר, מושיק גלאמין, אושרי כהן, עופר חיון, רעות אלוש, מושיקו שטרן, נועם בנאי, ארז דריגס, דני שטג, הזמר בניה ברבי שגם ירים את האירוע, כוכב האח הגדול אליאב זוהר, ישראל אטיאס, אסף גרניט, עומר חזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה