קריירה ולימודים

ביטוח לאומי עוצר: זה מה שיקרה היום ברחבי ישראל

?גם באתר הרשמי וגם ברשתות החברתיות של הביטוח הלאומי הוסבר: "סניפי הביטוח הלאומי יהיו סגורים לקהל ביום שלישי, צום תשעה באב, 13.8.24. ועדות רפואיות שנקבעו ליום זה יתקיימו כרגיל"
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
אחרי שביטוח לאומי הודיע כי מענק שכבר היה אמור להכנס לחשבונות הבנק של הזכאים ב-9.8 לא ייכנס וזאת בשל תקלה לא צפויה, אמש (שני) הוא נכנס לחשבונות הבנק, ממש רגע לפני ט' באב. אבל למוסד לבטח"ל הייתה עוד הודעה.
​גם באתר הרשמי וגם ברשתות החברתיות של הביטוח הלאומי הוסבר: "סניפי הביטוח הלאומי יהיו סגורים לקהל ביום שלישי, צום תשעה באב, 13.8.24. ועדות רפואיות שנקבעו ליום זה יתקיימו כרגיל".
רק לאחרונה, בראיון שהעניקה יפעת הרמן מנהלת איזור חיפה בביטוח הלאומי לרדיו צפון 104.5FM היא דיברה על לחצים גדולים בחלק הלשכות: "אם לפני המלחמה היו לנו כ-9,000 נפגעי איבה אנחנו היום במספר של יותר מ67,000 נפגעי איבה שמוכרים לנו ושאנחנו מטפלים בהם וכולנו מבינים את המשמעות של המספרים, ואנחנו עוד מטפלים רק באזרחים שנפגעו".
עוד היא חשפה מהנתונים שבידה: "בדרום נהרגו 820 אזרחים, בצפון 24, באיוש 4, בירושלים והסביבה 6 ובמרכז הארץ 7, אבל להגיד את המספרים זה בכלל לא יכול לשקף את היקף העבודה והיקף הפגיעה שהייתה באזרחים".
עוד הסבירה: "אנחנו כמו כולם נערכים ועושים גיבוי בין הסניפים, אחרי השביעי באוקטובר עובדים של סניף חיפה ושל עוד סניפים במרכז הארץ ובצפון טיפלו בפניות של אזרחים שגרים בדרום, אותו דבר עכשיו אם באמת בצפון יהיה עומס, אז הסניפים במרכז ובדרום יתנו מענים, העובדים של ביטוח לאומי הם מקצועיים עם ניסיון רב, אנחנו נערכים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה