קריירה ולימודים

הבן של אייל ברקוביץ' מתריע: ישנה את שם המשפחה?

ברקוביץ' הצעיר כתב: "אם אני לא בגולסטאר בעונה הבאה אני הולך לשנות את השם משפחה שלי". אגב, אייל ברקוביץ׳ אמר על הציוץ של בנו, לפיו רק הוא יכול להעלות את נבחרת ישראל לטורניר גדול: "הוא צודק, ילד חכם. ניסו כבר את כולם - וכלום לא הצליח"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', הפך לשם חם במיוחד בטוויטר שם הוא מצייץ פעמים רבות על מגוון נושאים, שהגדול שבהם הוא פוליטיקה. אתמול (שבת) העלה ברקוביץ' הבן ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא טוען כי הוא חייב להיות בריאליטי.
ברקוביץ' הצעיר כתב: "אם אני לא בגולסטאר בעונה הבאה אני הולך לשנות את השם משפחה שלי". אגב, אייל ברקוביץ׳ אמר על הציוץ של בנו, לפיו רק הוא יכול להעלות את נבחרת ישראל לטורניר גדול: "הוא צודק, ילד חכם. ניסו כבר את כולם - וכלום לא הצליח".

ליאור גם שיתף על עוד אנקדוטה מצחיקה מתחילת הקריירה שלו כשחקן וכתב: "דלפ-ירון הכונבוים היה המאמן שלי בחוג כדורגל בבית ספר בכיתה ב׳ נ.ב צעק עליי שנכנסתי למגרש עם שקית שוקו".
כזכור, רק לפני מספר ימים, העלה ברקוביץ' ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף כאמור כי הוא מקבל איומים על חייו, וכי הוא לוקח פסק זמן מציוצים פוליטיים, מה שכמובן לא החזיק מעמד יותר מדי זמן: "קיבלתי איומים קשים והחלטתי שאני לוקח פסק זמן מציוציי הפוליטיקה. חבל שזה הגיע לרמה כזאת. בריאות ואושר לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה