דרעי מתריע: "לדאוג שיהיה מלאי ענק של תכנון דירות"

דרעי חוזר ללשכה שהכי מזוהה עם ש"ס אבל בחפיפה עם שקד הוא התמקד דווקא במצוקת הדיור ואיגף את גולדקנופף שמאייש את משרד השיכון   
דוד זולדן | 
אריה דרעי (צילום הדס פרוש פלאש 90)
במשרד הפנים התקיים היום טקס חילופים בין איילת שקד שמוצאת את עצמה מחוץ לחיים הפוליטיים, לפחות לעת עתה ואם לשפוט על פי מעשיה ומהלכיה - היא עוד תשוב. שקד אמרה בטקס הפרידה כי "לפני שנה וחצי אני הייתי השרה הנכנסת ואתה היית היוצא. אמרת שתחזור תוך שלושה חודשים, אבל זה לקח קצת יותר. אני מחזירה את המשרד במצב מצוין", אמרה שקד לדרעי". דרעי השיב בדרכו הייחודית: "אז טעיתי. לקח קצת יותר משלושה חודשים, לא נורא".
בדבריו התייחס דרעי לסאגת הוויזות והדרכונים: "יש לנו מדינה אחת בעולם ליהודים. יש לנו גם משימות הומניות, ומצד שני צריך לזכור שרשות ההגירה צריכה גם לתת שירות לתושבים. זה מה שמעניין אותם בפועל - תוך כמה זמן אני מקבל דרכון, תוך כמה זמן אני מקבל תעודת זהות. אנחנו חייבים להעביר כמה שיותר שירותים לדיגיטל. יש טכנולוגיה וצריך להשתמש בה ולרכוש אותה. זה אחד הדברים הראשונים שאני אעשה".
דרעי הדגיש עוד כי "הדיור זה הדבר הכי חשוב, לכל המגזרים, לכל הגילים. נכון, אני לא שר השיכון, אבל יש לנו משימה חשובה מאוד. צריך לדאוג שיהיה מלאי ענק של תכנון דירות. שלא יגידו שחסר. צריך גם היתרים, צריך שזה יתבצע בפועל. נצטרך להתמודד עם זה כממשלה להתעסק ואני אהיה שותף פעיל בזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה