רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בעיר הזו: מי עומדים להרוויח בגדול?

אלקטרה אפיקים, חברת בת של אלקטרה, זכתה במכרז של החברה הכלכלית גולן למתן שירותי תגבור לקווי התחבורה הציבורית באשכול התחבורתי המצוי בתחום המועצה האזורית גולן לתקופה של 10 שנים - צפי התמורה: 300 מיליון שקל
מערכת ice | 
אוטובוס אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן)
אלקטרה אפיקים (חברת בת של אלקטרה)  זכתה במכרז של החברה הכלכלית גולן למתן שירותי תגבור לקווי התחבורה הציבורית באשכול התחבורתי המצוי בתחום המועצה האזורית גולן.
מדובר בהתרחבות של אלקטרה אפיקים לאזורים נוספים, לאחר שכבר היא פועלת ברחבי הארץ כמו במרחב ירושלים. בעבר נמתחה ביקורת על החברה בתחומי מועצת בנימין, והחברה טיפלה ושידרגה משמעותית את השירות. צי האוטובוסים שופר, ונעשתה עבודת מטה ולוגיסטיקה קשה לשיפור במרחב ירושלים בכלל ובמועצת בנימין בפרט.

כאמור, אלקטה אפיקים זכתה כאמור בזיכיון  במועצה אזורית גולן, לתקופה של 10 שנים החל מיוני 2024, להפעלת 60 אוטובוסים תחבורה ציבורית באשכול גולן.  סך התמורה במהלך תקופת הזיכיון צפוי לעמוד על 300 מיליון שקל.
מדובר במהלך נוסף בתקופה האחרונה לאלקטרה עצמה, כך זכתה אלקטרה בניה במכרז גדול בהתחדשות עירונית בבית שמש שיכלול 10 מגדלי מגורים עם 1,195 יחידות דיור, גני ילדים, שטחי מסחר ומבנה ציבור. 
מדובר  בהקמת 10 מגדלי מגורים בעיר בית שמש, בשלושה שלבים: 3 מגדלי מגורים בני 23 קומות כל אחד, 4 מגדלי מגורים בני 27 קומות כל אחד ו-3 מגדלי מגורים בני 9 קומות כל אחד. סה"כ 1,195 יחידות דיור. בנוסף הפרויקט יכלול חניון תת קרקעי משותף, גני ילדים, שטחי מסחר ומבנה ציבור. 
על פי דיווח של החברה, העבודה בפרוייקט הענק צפויה להימשך על פני מספר שנים כפי שייקבע בהסכם התקשורת, והתמורה בגין ביצוע העבודות בפרוייקט צפויה לעמוד על כ-1.048 מיליארד שקל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה