רכב

בשורה רעה לנהגים: הכבישים המרכזיים בת"א נחסמים לתנועה

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת הדרבי של תל אביב בכדורסל ולקרת עצרת משפחות החטופים שייערכו בעיר במוצאי שבת, 20.01.24, בעקבותיהם יהיו הסדרי תנועה רבים וכבישים מרכזיים בעיר ייחסמו. מפת החסימות המלאה לפניכם
מערכת ice |  3
עומס תנועה באיילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת ישראל הודיעה כי היא השלימה את היערכותה לקראת מספר אירועים שעומדים להתקיים בתל אביב במהלך סוף השבוע, ביניהם עצרת משפחות החטופים ומשחק הדרבי בין הפועל תל אביב ומכבי בכדורסל, בעקבותיהם יהיו הסדרי תנועה רבים.
לגבי עצרת משפחות החטופים שתתקיים במוצאי שבת, 20.01.24, במוזיאון תל אביב בשד' שאול המלך, החל מהשעה 17:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: שד' שאול המלך ייחסמו מרחוב אבן גבירול עד רחוב ויצמן לשני הכיוונים. רחוב דובנוב ייחסם מרחוב קפלן עד שד' שאול המלך לכיוון צפון. רחוב לאונרדו דה וינצ'י ייחסם מרחוב קפלן עד שד' שאול המלך לכיוון צפון.
עוד נמסר כי החל מהשעה 18:30 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: רחוב ויצמן ייחסם מרחוב דוד המלך עד שד' שאול המלך לכיוון דרום. שד' שאול המלך ייחסמו מרחוב מנחם בגין עד רחוב ויצמן לשני הכיוונים. יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות.
לגבי הדרבי התל-אביבי שייערך בשבת (20.1.24) בשעה 19:00 בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב, משטרת ישראל מסרה כי היא נערכת בכוחות מתוגברים, וכי החל משעות הצהריים בשבת, יתפרסו שוטרים רבים של תחנת ת"א צפון ומתגברים, סדרנים ומאבטחים באזור ההיכל, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל. 
שערי המגרש צפויים להיפתח מחר בשעה 17:00 ותתבצע בדיקה קפדנית בקרב הבאים להיכל במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו. עוד נמסר כי יש להישמע להנחיות פיקוד העורף בנוגע להגבלת התקהלות בתוך ומחוץ למגרש, ובפרט להנחיות התנהגות עם קבלת התרעה לגבי מצב של אזעקה או אירוע חירום.
להלן מספר דגשים והנחיות לקהל:  אם במהלך המשחק תתקבל התרעה על ירי תל"מ יש לשבת במקומותיכם, להתכופף ולהגן על הראש עם הידיים למשך 10 דקות. בכל מקרה יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות המשטרה במקום.
על מנת להימנע מאי נוחות, מתבקשים כלל באי המשחק, להקדים הגעתם, בהתחשב בכך שבכלל הכניסות לאולם, יתבצע בידוק קפדני, לרבות באמצעות מגנומטרים, על מנת לשמור על שלום הציבור וביטחונו.
חל איסור מוחלט על כניסה עם נשק להיכל. לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול. כוחות גלויים וסמויים יתפרסו בסביבת ההיכל ויפעלו למניעת עבירות פליליות. הכנסת ציוד עידוד מותנית באישור המשטרה בלבד. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים.
עוד נמסר ממשטרת ישראל כי: אנו קוראים לקהל לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר המשחק, ולהישמע להנחיות השוטרים והסדרנים. יש להימנע מגילויי אלימות מחוץ ובתוך ההיכל, פיזית או מילולית. שימרו על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז מה?
    דנושה 01/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהגי הביצה כבר רגילים. כח קפלן ומשתפ"יו מחממים מנועים וכבר התחילו בסתימת רחובות הביצה. עכשיו למינוף משפחות החטופים ולאט לאט שוב נגד הממשלה. היה קשה לשבת בבית בשבתות והרעל בוורידים לא הספיק להתנקות.
    סגור
  • 2.
    למה מערבבים את הדרבי עם ההפגנות ???
    עיתונאים גייס 5 01/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר בין הדרבי שלא יגרום לחסימת כבישים לבין הפגנת החטופים שמשחזר את הפגנות קפלן ע״י אותם גורמים כבעבר. לא די במלחמת אוקטובר שפרצה בגלל ההפגנות באיילון ? שמישהו ישים סוף להרס המדינה באיצטלא של חופש הביטוי השיקרי.
    סגור
  • 1.
    כח קפלן חזר ומסתתר מאחורי משפחות החטופים
    חרפה 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שילדינו נופלים חלל קורבנות לשעשועיהם.
    סגור