רכב

חשמלית חדשה בישראל: מה תשיגו תמורת 220 אלף שקל?

אבארט, מתרחב עם היצע חשמלי חדש לחלוטין: סמלת, יבואנית רכבי השטח והיוקרה המובילה בישראל, משיקה את אבארט 500e טוריסמו החדשה, אשר שמשלבת יוקרה וחדשנות
מערכת ice | 
אבארט 500e (צילום יצרן)
סמלת, יבואנית רכבי השטח והיוקרה המובילה בישראל, אשר מייבאת את מותגי ג'יפ, סובארו, אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי הונג צ'י, פיאט, WEY ועוד, משיקה בישראל את האבארט  500e טוריסמו האיטלקי.
באמצעות שילוב של ביצועים, עצמה חשמלית, עיצוב וצליל חזק, העקרב החדש הופך טכנולוגיה מתקדמת - לאדרנלין, וקיימות - לביצועים. הודות להנעה החשמלית, לחלוקת המשקל המשופרת, לזמינות הכח המיידית ולבסיס הגלגלים הרחב יותר, האבארט 500e טוריסמו החדשה מהירה יותר ומהנה יותר בנהיגה הן בעיר והן מחוצה לה, ומבטיחה את הביצועים הטובים ביותר.
האבארט, החדשה מציעה התנהגות כביש מצויינת, תגובות זריזות יותר, כניסה טובה יותר לפניות ויכולת יציאה מהן במהירות גבוהה יותר. באמצעות סוללת 42 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 255 ק"מ, וטעינה מהירה (DC) בקצב של 85 קוט"ש, היא משלבת את ביצועי העקרב עם הנעה חשמלית חדשנית ומציעה תאוצה מצוינת יחד עם אפס פליטת מזהמים.
על מנת לספק אנרגיה חשמלית הדרושה לנסיעות היומיומיות הממוצעות (כ-40 ק"מ), יספיקו פחות מ-6 דקות של טעינה מהירה בקצב מקסימלי שהן למעשה פחות מהזמן שלוקח לבחור את היעד הבא. הנהגים הממהרים ישמחו לשמוע שהטעינה המהירה מסוגלת לספק 80% מטווח הנסיעה תוך 35 דקות בלבד, מה שיאפשר להם לחזור וליהנות מביצועי האבארט תוך זמן קצר.
שי פלדמן, מנכ"ל סמלת מסר: "אבארט הינו מותג רכבי ספורט איטלקי ייחודי, לקוחותיו הנאמנים הם חובבי נהיגת כביש אשר שמים דגש על חווית הנהיגה. האבארט 500e החדשה מסמנת את כניסתו של המותג לעידן החדש, ומציעה ביצועים ואופי הודות לאלמנטים הספורטיביים. האבארט החשמלית החדשה מציגה אלמנטים עיצוביים שהופכים אותה לייחודית ומושכת את העין ויחד עם זאת, היא מספקת חוויית נהיגה מרגשת יותר מאי פעם המיועדת לאנשים שמעוניינים בתחושת החופש והריגוש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה