רכב

רכבת ישראל בבשורה אדירה: אלו שתי התחנות שנפתחות מחדש

רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הביטחון ומודיעה על פעימה נוספת בתהליך חידוש השירות ברחבי הארץ. החל ממחר יחזרו לפעילות תחנות באר יעקב וחוצות המפרץ בימי שישי ובמוצאי השבת
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
השגרה חוזרת לרכבת ישראל, שבשבועות האחרונים ממשיכה במגמת עיבוי השירות שלה ברחבי הארץ ומודיעה על חזרתן לפעילות של תחנות באר יעקב וחוצות המפרץ בחיפה בימי שישי ובמוצאי השבת.
רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הביטחון ומודיעה על פעימה נוספת בתהליך חידוש השירות ברחבי הארץ. החל ממחר (5.1.24) יחזרו לפעילות תחנות באר יעקב וחוצות המפרץ בימי שישי ובמוצאי השבת. 

על פי הודעת הרכבת: "לנוסעים מומלץ להתעדכן במידע המלא אודות זמני הרכבות ומסלולן באתר האינטרנט של רכבת ישראל, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770". 
ברכבת ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הביטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של כ-900 עובדים למילואים, מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד"כ ראשונה): מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני נוסע מדי יום ותחנת באר יעקב פתוחה תמיד (ל"ת)
    יוני 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור