רכב

כלמוביל משיקה בישראל דגמי סמארט חדשים: המחירים נחשפים

יבואנית הרכב כלמוביל המייבאת בין היתר יונדאי, ג'נסיס, מיצובישי ועוד ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט ומשיקה בישראל את דגמי ה-Smart החדשים המוצעים בשלל דגמים
מערכת ice | 
סמארט (צילום יחצ)
כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, ג'נסיס, מיצובישי ו-ORA ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט ומשיקה בישראל את דגמי ה-Smart החדשים. מדובר בדגמי SUV, חשמליים, פרימיום, מרווחים עם 5 מושבים שמציעים פרשנות עדכנית לרוח המותג האייקוני ובהשראת מרצדס, שבאולמות שלה ישווק המותג בישראל.
דגמי  Smart עברו שינוי מהותי מהמותג שהושק לראשונה ב-1998. בשלב הראשון יושק בישראל ה-Smart #1 (סמארט האשטאג 1) ובמהלך שנת 2024 יושק דגם נוסף – ה-Smart #3 – שהינו SUV קופה חשמלי רחב ממדים.
ל-Smart #1 נוכחות מרשימה עם מידות נדיבות ומרווחות, אורך של 4,270 מ"מ רוחב 1,822 מ"מ וגובה 1,636. היות ומבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית, בסיס הגלגלים של הדגם הוא 2.75 וגדול מהמקובל ברכבים בקטגוריית "רכבים משפחתיים".
ה-Smart #1 מוצע עם חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ', לצד תאורת Led קדמית, דלתות ללא מסגרת חלון וידיות חשמליות שקועות. עיצוב הפנים מתחשב בנוחות הנוסעים לצד יעילות הנסיעה ומציע מסך מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ', לוח מחוונים בגודל 9.2 אינץ', חלון גג, תאורת אווירה וחימום למושבים הקדמיים.
ה-Smart #1 מגיע במספר רמות גימור – Premium, Pro+, Brabus ומהדורה מוגבלת (Launch Edition) שכמותה יוצרו רק 1000 רכבים בכל העולם. הדגם שמושק בישראל הינו בעל הסוללה הגדולה ביותר של דגמי ה-Smart#1 – סוללת MCM בהספק 66 קוט"ש עם יכולת טעינה מהירה AC 22kw, המאפשרת עד 428 כ"ס ויכולת להאיץ מ-0 ל-100 ב-3.9 שניות (בדגם ה-Brabus).
בתכנון ה-Smart הושקע מאמץ רב בטכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ולרווחת הנוסעים ובהם:  חיישני נסיעה לאחור, מערכת אוטומטית להחלפת אורות גבוהים, מערכת לניטור עייפות הנהג, בקרה על שמירת הנתיב, ניתור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, 7 כריות אוויר ועוד. זאת בנוסף למערכת חיישני חניה קדמית, מצלמה 360 מעלות, מערכה זחילה בפקקים ומערכת חניה אוטומטית.
דגמי ה-Smart החדשים יוצגו במתחמים ייעודיים באולמות התצוגה של מרצדס. כמו כן, מערך השירות של מרצדס יתמוך בפעילות Smart בישראל על מנת לספק שירות וחוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. דגם Pro+ יעלה 174,900 שקלים, דגם Premium יעלה 189,900 שקלים, דגם Launch edition  יעלה 194,900 שקלים ודגם Brabus יעלה 209,900 שקלים.
גילי פריאנטה, מנכ"ל רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין: "נרגשים לקראת תחילת השקת ה-Smart בישראל. מדובר בבשורה רעננה לעולם הרכב, עם SUV פרימיום חדשני, שמתאים גם למשפחות ומציע לנהגים אפשרויות רבות, לצד עיצוב אופנתי ושלל מערכות בטיחות וטכנולוגיות חדשניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה