רכב

רוצים לקנות רכב? זו המכונית הראשונה שמגיעה עם בינה מלאכותית

לקסוס חושפת חוויה טכנולוגית מבוססת בינה מלאכותית, אשר  מציעה חוויה המבוססת על העדפות המשתמש במדיה החברתית באמצעות בינה מלאכותית ממשק אינטואיטיבי וידידותי המאפשר למשתמשים לשקף את הסגנון והאישיות הייחודיים להם
מערכת ice |  1
המכונית החדשה של לקסוס (צילום לקסוס)
כחלק ממהלך טרום ההשקה של הקרוסאובר האורבני ההיברידי-חשמלי החדש של לקסוס LBX, לקסוס משיקה חווית בינה מלאכותית בלעדית, המזמינה את כולם לקיים אינטראקציה עם ה-LBX בצורה חדשנית ויצירתית, ולתקשר עם קהילת לקסוס התוססת.
חווית הבינה מלאכותית היא חלק מהאב החוויות של ה-LBX הכולל חבילה של חוויות דיגיטליות ותוכן מותאם אישית. חוויית ה-LBX AI, נועדה למתוח את הגבולות של חוויית רכישת רכב עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות ואטרקטיביות עבור קהל צעיר הנמצא ברשתות החברתיות.
כדי להתחיל את השימוש ב-LBX AI, המשתמשים יתבקשו להיכנס לחשבונות האינסטגרם שלהם כדי שכלי הבינה המלאכותית יוכל לנתח את האסתטיקה, האישיות, הסגנון ופלטת הצבעים של הפוסטים בפיד, ועל בסיס זה המערכת תפיק רקע חזותי מותאם אישית. במידה ולמשתמשים אין חשבון אינסטגרם, הם יוכלו לבחור מתוך מבחר תמונות שיאפשרו לכלי לקבל תובנות לגבי הסגנון שלהם.
בהתאמת הסגנון והאישיות הייחודיים של המשתמשים, ניתן ליצור מיליוני וריאציות ויזואליות, כך שכל יצירת אמנות של כלי הבינה המלאכותית תהיה ייחודית כמו אופי המשתמש. לאחר שנוצרה יצירת האמנות, המשתמשים יוכלו להוריד ולשמור אותה, כמו גם לשתף אותה בערוצי המדיה החברתית שלהם.

קרדיט לתמונה: לקסוס. 
חוויית ה-LBX AI מציגה את ההתקדמות של לקסוס בחוויות דיגיטליות חדשניות ממוקדות לקוחות. זוהי חוויה דיגיטלית ראשונית המשלבת AI והתאמה אישית של מדיה חברתית כדי ליצור יצירות אמנות חזותיות בהתאמה להעדפות האישיות של המשתמש/ת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם המכונית לא מקללת היא טיפשה (ל"ת)
    לילי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור