רכב

שיתוף פעולה אסטרטגי: חברת סייברוואן יוצאת לפיילוט באיטליה

חברת סייברוואן המפתחת פתרונות למניעת תאונות דרכים והצלת חיים, תצא לפיילוט מיוחד באיטליה, בו היא תבחן את מוצריה שאולי יביאו למהפכה של ממש בבטיחות בכביש
מערכת ice | 
רכב (צילום vecteezy)
חברת סייברוואן פרסמה היום (שני) פיילוט בעל חשיבות אסטרטגית שתבצע עם Tecne, חברת ההנדסה של Gruppo Autostrade per l'Italia, שהיא אחת הזכייניות, המובילות באירופה להקמה וניהול של כבישי אגרה, האחראית על 3,000 ק"מ של רשת כבישים באיטליה. הפיילוט יכלול שילוב של מערכת מניעת הסחת דעת נהג (DDPS) של SaverOne ב-10 ראשוניים בצי של Tecne Autostrade, הכולל כ-3,000 כלי רכב, מה שמהווה פוטנציאל גדול עבור SaverOne.
לדברי החברה: "הפיילוט החדש זה עם Tecne תואם את האסטרטגיה של SaverOne להרחיב באופן משמעותי את נוכחותה בשווקים האירופיים. זאת בהמשך למינוי האסטרטגי האחרון של מר טל יחיא כשותף מדינה איטלקי, הסכם ההפצה החדש עם GVZ ממילאנו, כמו גם מזכר ההבנות של SaverOne והעבודה המתמשכת עם חברת יצור המשאיות האיטלקית Iveco, אשר שיפרו את אסטרטגיית הצמיחה והמכירות של SaverOne באזור."
אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne, אמר: "שיתוף הפעולה החדש שלנו עם Tecne הוא אבן דרך בהתרחבות שלנו בשוק האירופי ומסמן את החדירה המוצלחת הראשונה שלנו ללקוח איטלקי מרכזי. פיילוט זה מדגיש את מחויבותנו לשיפור בטיחות התחבורה ברחבי אירופה. המטרה היא "להרחיב" את המכירות כדי לכסות ציים שלמים לאחר סיום הפיילוט המוצלח. בהתבסס על הפיילוט המוצלח האחרון שלנו בספרד עם Cemex, כמו גם השותפויות האסטרטגיות האחרונות שייצרנו באזור, אנו ממוצבים היטב בשווקים האירופיים ומדגימים בהצלחה את היתרונות המשמעותיים של הטכנולוגיה שלנו בשיפור הבטיחות בדרכים והיעילות התפעולית עבור ציי רכב ארגוניים."
מר גלבוע סיכם: "אנו מברכים על החלטתה של Tecne לצאת למסע הזה כדי להגן על נהגיה וצי הרכב שלה מפני תאונות הנגרמות כתוצאה מהיסח דעת סלולרי. אנו מצפים לעבוד איתם כדי להטמיע באופן נרחב יותר את המערכת שלנו בצי הגדול שלהם לאחר סיום פרויקט פיילוט זה".
חברת סייברוואן נוסדה במטרה ליצור פתרונות שיסייעו להציל חיים ולהפחית את תאונות הדרכים. לצורך כך פיתחה החברה שני מוצרים, הראשון שבהם הוא מערכת ה Driver Distraction Prevention System) DDPS) לזיהוי וחסימה של אפליקציות מסיחות דעת ומסכנות חיים בסמארטפון בזמן נהיגה. המוצרר השני הוא מערכת לזיהוי משתמשי דרך פגיעים (VRU) המבוססת על דור 2 של מערכת SaverOne.
על המוצרים מסרה החברה: "מערכת ה- DDPS מזהה את הטלפון של הנהג ועם תחילת הנהיגה היא חוסמת את כל האפליקציות שעלולות לגרום להיסח דעת הנהג כגון – ווטסאפ, הודעות SMS, מייליים, התראות מאתרי חדשות וכו' – אותן הנהג יקבל רק כשיסיים לנהוג. מי ששולח הודעות ווטסאפ לנהג המוגן במערכת ה-DDPS יקבל מענה אוטומטי כי הנהג נמצא כעת בנהיגה והוא מוזמן להתקשר. כך נוצרת עבור הנהג סביבת נהיגה בטוחה מהסח דעת סלולרי ומהלחץ התמידי לבדוק התראות סלולריות."
"שווקי היעד העיקריים של סייברוואן כוללים ציי רכב מסחריים ופרטיים המעוניינים לצמצם נזקים פוטנציאליים ועלויות משמעותיות, יצרני רכב המעוניינים לשלב פתרונות בטיחות לרכביהם וחברות ביטוח וליסינג תוך התמקדות בשווקים הישראליים, האירופאים והאמריקאים, כמו גם בשווקים אחרים ברחבי העולם. עד היום בישראל הותקנו מערכות SaverOne בעשרות חברות במשק מהמגזר הפרטי והציבורי וביניהן: תנובה, שטראוס, אסם-Nestle, חברת החשמל, ועוד." הוסיפו בסייברוואן.
עוד אמרו כי "המערכת מותאמת גם לאוטובוסים והיא הותקנה בין היתר באוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים ואוטובוסים להסעות תלמידים של מועצות אזוריות רבות. סייברוואן מאמינה כי מעבר לביקוש הטבעי ההולך וגדל למערכות נגד הסחת דעת סלולריות בכלי רכב, הרגולציה בנושא של האיחוד האירופי, צפויה להשפיע באופן חיובי דרמטי על הביקוש למערכות שלה בעתיד. החברה ממשיכה לפעול מול יצרניות הרכב והמשאיות במטרה להפוך את המערכת שלה כחלק אינטגרלי מייצור כלי הרכב."
"מערכת ה-VRU מזהה משתמשי דרך פגיעים: הולכי רגל, רוכבי קורקינטים, אופניים חשמליים, קטנועים ואופנועים, על פי האותות סלולריים של המשתמשים ומתריעה על כך בפני הנהג. יתרונה של המערכת הוא שהיא פועלת גם ללא טווח ראיה בין הרכב להולך הרגל ואיננה תלויה בתנאי מזג אוויר או תאורה כמו המערכות מבוססות המכ"מ המותקנות כיום ברכבים. המערכת נמצאת כעת בשלבי פיתוח והשלימה מהלך של בדיקת התכנות עם  אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם." הוסיפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה