רכב

רוכשים את אחד מהרכבים האלה? אלו ההטבות החדשות שתקבלו

עם רוח גבית מהיצרן: חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנדרובר, החלה בשיווק דגמי 2024 ללקוחותיה. לקוחות החברה ייהנו כעת מתנאי מימון אטרקטיביים- טרייד אין על הרכב הישן ואת היתרה ללא ריבית
מערכת ice | 
הריינג רובר החדשה (צילום האתר הרשמי של לנד רובר)
רגע לפני שהמסים עולים ובגיבוי היצרן, לקוחות לנד רובר בישראל יוכלו החל מהבוקר (ראשון), להתחדש בגרסאות החדשות ביותר, מודל 2024 ובגרסאות הפלאג אין הייבריד עבור דגמים נבחרים ובמבחר רמות אבזור יוקרתיות. 
לקוחות RANGE ROVER EVOQUE מהשנים 2019-2020 בעלי מנוע 2 ליטר, יוכלו להתחדש רגע לפני עליית המס, בדור השני של RANGE ROVER EVOQUE בגרסת הפלאג אין הייבריד. לקוחות ה-DEFENDER מהשנים 2020-2021 יוכלו לשדרג למודל 2024 של DEFENDER 90, 110 ודגם הפלאג-אין 110 שמגיע עם מנוע 2.0 ל' בנזין ומנוע חשמלי בהספק משולב של 404 כ"ס, או בגרסה בעלת ה-8 מקומות- DEFENDER 130.
 
לקוחות דגם הספורט RANGE ROVER SPORT מהשנים 2019-2020 יוכלו להשתדרג לאחד מגרסאות הדור השלישי של RANGE ROVER SPORT שמגיע עם מגוון מערכות הנעה חזקות ויעילות, וכולל מנועי Ingenium 6 צילינדרים בנפח 3.0 ל' טורבו דיזל, וגרסת Plug-in חשמלית-היברידית עם טווח חשמלי מורחב. 
כזכור, ב-1.9 הכריזה JLR ,יצרנית דגמי לנד רובר ויגואר, על הרחבת האחריות למותגי RANGE ROVER (ריינג' רובר, ספורט, ולאר, איווק), דיפנדר ודיסקברי, כולל הדגמים החשמליים-היברידיים, משלוש שנים לחמש שנים או 150 אלף ק"מ. ההרחבה נועדה לשפר את חווית השירות של הלקוחות במהלך תקופת האחריות, וודאות בנוגע לעלויות התחזוקה והתפעול לאורך תקופה ארוכה יותר ושיפור חווית הבעלות על דגמי לנד רובר, יחד עם שמירה על ערכם.
גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר בישראל ציינה: ״בחודש האחרון, מאז פרוץ המלחמה, אנו זוכים להתעניינות גוברת מצד היצרן, שמביע סולידריות ותמיכה בכל צורך שעולה. כחלק מההתגייסות של היצרן והרצון שלו לסייע בהנעה מחודשת של גלגלי ענף הרכב הישראלי, אנו מציעים היום ובתמיכתו, טרייד אין לרכב הנוכחי ומימון על היתרה בתנאים ללא ריבית והצמדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה