רכב
כלמוביל מתחדשת: השירות לו יזכו לקוחות החברה נחשף
לאור המצב הביטחוני כלמוביל הקימה מערך שירות, סיוע, מידע וחילוץ ללקוחות החברה "כלמוביל איתך בדרך 24/7", המערך כולו פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צרכי לקוחות החברה בדרכים
לאור המצב הבטחוני כלמוביל הקימה את מערך "כלמוביל איתך בדרך 24/7" – המערך מורכב ממוקד שירות ותמיכה וממערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ. המערך כולו פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צרכי לקוחות החברה בדרכים.
המערך זמין במספר ייעודי 6858*.
כלמוביל זיהתה כי בתקופה זו, בעת הנהיגה, יותר מתמיד, מדד החרדה של הנהגים והנהגות עולה משמעותית והבינה את הצורך ביד מלווה ומתן מענה מידי שיהיה מקצועי, תפעולי וגם קשוב ותומך.
שירות המידע, העזרה והחילוץ מיועד לכל לקוחות החברה ויוענק לנהגים ונהגות הנוהגים ברכבים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת מודל: יונדאי, מיצובישי, ORA, ג'נסיס ומרצדס, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ולבעלי רכבי הובלה והיסעים.
כלמוביל מיפתה ולמדה את הצרכים של הלקוחות בזמן זה. המערך נותן מענה בנושאים הקשורים לדרך (ולא רק) כגון: סיוע בתפעול תיקון תקר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, ובכלל חילוץ לקוחות שנתקעו בדרך, הסבר וסיוע באבחון נורות שנדלקו ואופן הפתרון, סיוע בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי), מענה לשאלות בנושאי תפעול הרכב, מערכות הבטיחות, ביטוח ועוד.
עוד ב-
יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל אמר כי: "אנחנו בכלמוביל פועלים בעת הקשה הזו במספר אפיקים על מנת לסייע ככל שניתן לכוחות הביטחון, לתושבי העוטף והצפון ולכלל הציבור בישראל. היום אנחנו מוסיפים אפיק נוסף עם הקמת מערך 'כלמוביל איתך בדרך 24/7' שעונה על הצורך שהתגבר בעת הזאת, לתמיכה וסיוע מיידים לנהגים ולנהגות בדרך. אנחנו כאן בשבילם.ן."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.שיפור שירותעובד 11/2023/16הגב לתגובה זו0 0כנהג אוטובוס הגיע הזמן לשיפור השירות אל תלכו קדימה תחזרו לשירות של שנת 2006 היה שירות מצוייןסגור
-
4.חשיבה יצירתיתיוני 11/2023/16הגב לתגובה זו0 0יניב שיראזי - מנכ"ל שמביא חשיבה יצירתית. נכס לכלמובילסגור
-
3.הם לא יודעים לתקן רכבים שהם משווקים אז מה היתרון להקמתחגאזי 11/2023/15הגב לתגובה זו1 0יש לי רכב מדגם EQA 250 אשר נקלעה למצב תקלה במנוע (מנוע חשמלי) והמוסך של כל מוביל "מרצדס" טוען שלא יודעים לתקן ואינם מוסמכים לתקן רק להחליף את כל המנוע כמובן בעלות אסטרונומיתסגור
-
2.לפתוח ולהקים אולם.תצוגה של יונדאידורון 11/2023/15הגב לתגובה זו0 0על כלמוביל להקים ולפתוח אולם תצוגה של יונדאי בעיר נס-ציונהסגור
-
1.חרא של חברה..שירות הכי גרועאודי 11/2023/15הגב לתגובה זו3 1אל תתקרבו לכלמוביל..חברה של שקרנים וגנבים..קניתי רכב מכלמוביל עכו..הבטחות לבד ומעשים לא קשורים לכלום..לכו לטויוטה תקבלו הכלסגור