רכב

פטור מתשלום לביטוח הרכב: אלו הלקוחות שיזכו להטבה

חברת הביטוח AIG תעניק ללקוחותיה מיישובי העוטף ומשדרות פטור מלא מתשלום לחודש הקרוב על ביטוח הרכב- ביטוח החובה, מקיף וצד ג'. ביטול התשלום יינתן גם ללקוחות קיימים וגם למחדשי ביטוח רכב
מערכת ice |  1
טרייד-אין (צילום shutterstock)
חברת הביטוח AIG אשר התגייסה עם פרוץ המלחמה ופתחה מערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית (ממ"ד רגשי) ללא עלות לציבור הרחב כן הפיקה סדרת סרטונים ייעודים לכלים פרקטיים לתמיכה נפשית בשיתוף פעולה עם אפרת לקט, ממשיכה להתגייס ולהירתם עבור מבוטחיה ביישובי בעוטף ושדרות והודיעה על ביטול מלא של התשלום הקרוב (נוב') בביטוח הרכב, לכל לקוחותיה ולא רק למחדשים.
במסגרת המהלך עבור לקוחותיה הזכאים, AIG מעניקה פטור מלא מתשלום ביטוח הרכב – רכוש וחובה. זאת, לאחר ש-AIG כבר יצאה בקמפיין סיוע בהובלת שני הפרזנטורים שלה אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה.
 
מנכ"לית AIG, יפעת רייטר ציינה: ״אלה ימים קשים, עם תושבים ותושבות שמתמודדים עכשיו בכ״כ הרבה זירות. זו תקופה בה כל אחד צריך לשאול את עצמו באיזה אופן הוא יכול לתרום, לסייע ולהקל".

צילום: אוהד רומנו
עוד הוסיפה: "כחלק מהרצון לתמוך במבוטחים שלנו בעוטף ובשדרות, החלטנו לבטל את התשלום הקרוב בביטוח רכב רכוש וחובה, ללקוחות הקיימים והמחדשים. הביטול יעשה באופן אוטומטי. אנחנו נמשיך לעשות מאמץ להיות שם עבור הלקוחות שלנו בעוטף ובדרום.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא AIG
    אלי קופטר 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי שני הפרזנטורים שלה זה EFT ראשי תיבות באידיש של אסען פין טוכעס והמבין יבין
    סגור